Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 27
  • 32
  • 0

Mój Orange

Witam w aplikacji nie mam pakietu tego za 300 zł. Nie pisać proszę o metodzie wysłania sms bo znam to. Nie ma też innych pakietów tam. Proszę o pomoc. Wiem że jakieś pracę trwają , ale słyszę to już rok czasu. Wcześniej miałem tą usługę widoczną. Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 989
  • 1890
  • 172

Mój Orange

Jest w aplikacji pakiet za 300 zł. Pamiętaj, że ten pakiet jest dostępny wyłącznie w wersji jednorazowej. Inna sprawa, że włączenie niektórych pakietów przez aplikację może nie być możliwe - wycofujemy stary serwis Mój Orange, na którym oparta jest aplikacja.

 

Krok 1. Wybierz sekcję Usługi z menu bocznego

Krok 2.
a. Jeśli masz już włączony pakiet Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w dowolnej wersji (np. na kilka dni czy miesiąc) w wersji jednorazowej, wybierz u góry Moje aktywne usługi.

Jeśli masz już włączony pakiet Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w wersji jednorazowej, to włączenie kolejnego przez aplikację nie będzie możliwe do zakończenia ważności obecnego.



b. Jeśli nie masz aktywnego pakietu Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB, wybierz Pakiety all inclusive

3. Znajdź pakiet Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB z dopiskiem w opisie (wersja jednorazowa) - jak na zrzucie poniżej:

4. Wśród dostępnych wariantów wybierz 365 dni za 300 zł (z pakietem 1 TB)

Wśród dostępnych pakietów będzie też wersja odnawialna, w której nie znajdziesz pakietu za 300 zł oraz wycofane wersje pakietów (np. "Rozmowy i SMS-y bez limitu i pakiet internetu"), w których nie znajdziesz przycisku włączenia.

 

Tak jak pisali poprzednicy, zachęcamy do założenia konta w Nowym Mój Orange na stronie https://orange.pl/twojekonto/rejestracja 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28887
  • 20506
  • 1255

Mój Orange

Aplikacja mobilna jest nie wiele już utrzymywana. Niebawem będzie nowa wersja. Trzeba cierpliwie zaczekać.

Alternatywą jest skorzystanie z przeglądarkowej wersji Mój Orange (trzeba już korzystać z nowej wersji - jak masz starą, musisz się zmigrować). Wtedy pakiet jest dostępny.

 

test2.PNG

 

PS. Poza tym nie wiem jak czekasz rok, jak roczny pakiet pojawił się 25.04.2019.

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 27
  • 32
  • 0

Mój Orange

Jak zmigrować ? Rok w sensie że pracę trwają cały czas.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28887
  • 20506
  • 1255
Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2431
  • 5955
  • 23
Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 27
  • 32
  • 0

Mój Orange

Po co mi regulamin pytam odnośnie aplikacji czy można coś z nią zrobić ?

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 989
  • 1890
  • 172

Mój Orange

Jest w aplikacji pakiet za 300 zł. Pamiętaj, że ten pakiet jest dostępny wyłącznie w wersji jednorazowej. Inna sprawa, że włączenie niektórych pakietów przez aplikację może nie być możliwe - wycofujemy stary serwis Mój Orange, na którym oparta jest aplikacja.

 

Krok 1. Wybierz sekcję Usługi z menu bocznego

Krok 2.
a. Jeśli masz już włączony pakiet Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w dowolnej wersji (np. na kilka dni czy miesiąc) w wersji jednorazowej, wybierz u góry Moje aktywne usługi.

Jeśli masz już włączony pakiet Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w wersji jednorazowej, to włączenie kolejnego przez aplikację nie będzie możliwe do zakończenia ważności obecnego.



b. Jeśli nie masz aktywnego pakietu Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB, wybierz Pakiety all inclusive

3. Znajdź pakiet Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB z dopiskiem w opisie (wersja jednorazowa) - jak na zrzucie poniżej:

4. Wśród dostępnych wariantów wybierz 365 dni za 300 zł (z pakietem 1 TB)

Wśród dostępnych pakietów będzie też wersja odnawialna, w której nie znajdziesz pakietu za 300 zł oraz wycofane wersje pakietów (np. "Rozmowy i SMS-y bez limitu i pakiet internetu"), w których nie znajdziesz przycisku włączenia.

 

Tak jak pisali poprzednicy, zachęcamy do założenia konta w Nowym Mój Orange na stronie https://orange.pl/twojekonto/rejestracja 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 27
  • 32
  • 0

Mój Orange

Ooo własnie tak miałem , ja mam konto w nowym. A jeśli np nie mam, i jak założę nowe to w aplikacji sie nic nie zmieni tak ?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28887
  • 20506
  • 1255

Mój Orange

Na aktualizację aplikacji trzeba zaczekać jeszcze.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Mój Orange

A już testujecie nowy mój orange na mobilnym MO?