- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Chcialem zasilać konto przez Mój Orange. Płatność zrobiłem kodem Blik. Pieniądze mi pobrali, a konto nie zostało doładowane. Dodam że dzisiaj przeniosłem numer od innego operatora. Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Pomachajmi według mnie trzeba trochę odczekać, rano powinno być ok. Jeśli jednak byłoby inaczej trzeba będzie zrobić zgłoszenie na infolinii poprzez czat lub telefonicznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Pomachajmi według mnie trzeba trochę odczekać, rano powinno być ok. Jeśli jednak byłoby inaczej trzeba będzie zrobić zgłoszenie na infolinii poprzez czat lub telefonicznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
@Pomachajmi jak wykonane zostało doładowanie przez apkę Mój Orange i w apce sprawdzane było stan konta, to nie zawsze w apce od razu po doładowaniu pojawia się informacje o doładowanym numerze. Trzeba odczekać kilka godzin, tym bardziej, że numer był przenoszony. Proponuję sprawdzić kodem: *124*# i zielona słuchawka. Tu powinna być od razu po doładowaniu informacja o stanie konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
@PomachajmiZasiliłeś konto operatorowi z którego rezygnujesz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
@andrzej1441napisał(-a)@PomachajmiZasiliłeś konto operatorowi z którego rezygnujesz?
A umiesz czytać ze zrozumieniem? 😋
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
@Pomachajmi , trochę za szybko z tym doładowaniem. Dokonaj jakiegokolwiek ruchu (połączenie lub SMS). Wyłącz/włącz tel i powinno być ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
Dnia 22.02.2022 pomiędzy godzinami 0:00 a 2:41 przeniósł nr od innego operatora. Numer zdążył pojawić się w apce, nawet doładował go i ma pretensję na wolne działanie bo nie widzi doładowania w apce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
@andrzej1441napisał(-a)Dnia 22.02.2022 pomiędzy godzinami 0:00 a 2:41 przeniósł nr od innego operatora. Numer zdążył pojawić się w apce, nawet doładował go i ma pretensję na wolne działanie bo nie widzi doładowania w apce.
O czym mi teraz piszesz? Jakie wolne działanie? Sam napisałeś całkiem coś innego!!! 🙄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
@Pomachajmi czy środki z doładowania wpłynęły na konto, czy dalej występuje brak środków?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto nie zostało doładowane
@Pomachajminapisał(-a)Witam. Chcialem zasilać konto przez Mój Orange. Płatność zrobiłem kodem Blik. Pieniądze mi pobrali, a konto nie zostało doładowane. Dodam że dzisiaj przeniosłem numer od innego operatora. Pozdrawiam.
Pieniądze zostały zwrócone. Sprawa jest już rozwiązana