Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konto główne i konto promocyjne

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Konto główne i konto promocyjne

Dlaczego inaczej usługę widzę w przesyłanych  sms-ach na telefon z Orange, zaś daty nie są zgodne z tym, co widzę na koncie internetowym? Chodzi o jeden dzień (strata), by móc dłużej korzystać ze środków z doładowania. To było moje pierwsze zasilanie z telefonu na abonament i mam też włączoną już Skarbonkę. Dla pewności, zgodnie z sugestią zadzwoniłem *500. Jest problem.Moje konto na kartę

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Konto główne i konto promocyjne

Zgłaszałem tą rozbieżność już wiele razy, sam się też na tym złapałem bo raz straciłem dość dużą sumę środków promocyjnych. Zawsze kieruj się informacjami podanymi na stronie www. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

bonus 20% podstawowego doładowania na konto promocyjne

Ja zarejestrowałem starter, który otrzymałem wiele miesięcy wstecz i taki miałem komunikat sms:"Twoje konto doładował kwotą 25 zł nr xxx xxx xxx oraz uzyskałeś bonus 20% podstawowego doładowania na konto promocyjne. Stan środków sprawdzisz pod *500 Nadawca Orange 20:43:21 24-02-2017". W sumie wyglądało to tak, że na dzień dobry dostałem bonus 5 zł na rozmowy [Orange Yes na kartę] i najpierw skorzystałem z tego, potem dopiero pierwsze doładowanie. Czy to był ten 20% bonus? Wątpię. Ja sobie tych komunikatów sms nie programowałem. /Edit: wpis przeniesiony z Komentarzy do Bazy Wiedzy - Moderator Wiktor/

Anonim

Nie dotyczy

Konto główne i konto promocyjne

Zgłaszałem tą rozbieżność już wiele razy, sam się też na tym złapałem bo raz straciłem dość dużą sumę środków promocyjnych. Zawsze kieruj się informacjami podanymi na stronie www.