- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego inaczej usługę widzę w przesyłanych sms-ach na telefon z Orange, zaś daty nie są zgodne z tym, co widzę na koncie internetowym? Chodzi o jeden dzień (strata), by móc dłużej korzystać ze środków z doładowania. To było moje pierwsze zasilanie z telefonu na abonament i mam też włączoną już Skarbonkę. Dla pewności, zgodnie z sugestią zadzwoniłem *500. Jest problem.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłaszałem tą rozbieżność już wiele razy, sam się też na tym złapałem bo raz straciłem dość dużą sumę środków promocyjnych. Zawsze kieruj się informacjami podanymi na stronie www.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
bonus 20% podstawowego doładowania na konto promocyjne
Ja zarejestrowałem starter, który otrzymałem wiele miesięcy wstecz i taki miałem komunikat sms:"Twoje konto doładował kwotą 25 zł nr xxx xxx xxx oraz uzyskałeś bonus 20% podstawowego doładowania na konto promocyjne. Stan środków sprawdzisz pod *500 Nadawca Orange 20:43:21 24-02-2017". W sumie wyglądało to tak, że na dzień dobry dostałem bonus 5 zł na rozmowy [Orange Yes na kartę] i najpierw skorzystałem z tego, potem dopiero pierwsze doładowanie. Czy to był ten 20% bonus? Wątpię. Ja sobie tych komunikatów sms nie programowałem. /Edit: wpis przeniesiony z Komentarzy do Bazy Wiedzy - Moderator Wiktor/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłaszałem tą rozbieżność już wiele razy, sam się też na tym złapałem bo raz straciłem dość dużą sumę środków promocyjnych. Zawsze kieruj się informacjami podanymi na stronie www.