- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci,pomyłki w naliczniu faktur,ściąganie opłat z konta z kartą na doładowanie
Temat przeniesiony z działu "Sieć i dostępność usług" - moderator Wojciech.
Ostatnie sytuacje z firmą Orange coraz bardziej przekonuja mnie do rezygnacji z jej usług.
Mam telefon stacjonarny od 29 lat w Telekomunikacji Polskiej która została przekształcona w to czym jest obecnie.Teraz:
- wieczne wydzwanianie konsultantów z ofertami które mają niesamowicie mi pomóc w życiu
- sprawdzanie faktur za usługę bo juz nie pierwszy raz otrzymałem zawyżoną stawkę
Czara się przelała gdy doładowałem córce 25 sierpnia kartę za 25zł w taryfie darmowe rozmowy i okazało się że po doładowaniu nie ma środków na koncie gdyż pochłonęła te środki płatna subskrypcja o której nie maiłem pojęcia "nawigacja orange optima" . Zgłosiłem ten fakt 27.08 do BOK i konsultantka zanotowała reklamacje. Dziś 28.08 zadzwonili z BOK i poinformowali mnie że to nie wina tego sms'a z automatycznym uruchomieniem "nawigacja optima" pochłoneła środki z konta tylko to że na telefonie z kartą była cały czas włączona funkcja "transfer danych" i dlatego znikneły mi z konta pieniądze.
Podczas okresu między zakończeniem miesięcznej taryfy doładowującej a uruchomieniem było 2 dni podczas których nie działały ani połączenia telefoniczne ani połączenia internetowe.
Zapytałem zatem panią z BOK czy ona też płaci z góry w sklepie za coś czego nie otrzymała - otrzymałem odpowiedz: "to nie jest tak - pana reklamacja nie może być uznana"
Takimi sytuacjami jak ta nie przysporzycie sobie klientów - a popsutą opinię cięzko
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci,pomyłki w naliczniu faktur,ściąganie opłat z konta z kartą na doładowanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci,pomyłki w naliczniu faktur,ściąganie opłat z konta z kartą na doładowanie
- wieczne wydzwanianie konsultantów z ofertami które mają niesamowicie mi pomóc w życiu
Można zawsze wycofać zgody marketingowe, wtedy nie będziemy dzwonili w sprawie oferty 🙂
że na telefonie z kartą była cały czas włączona funkcja "transfer danych" i dlatego znikneły mi z konta pieniądze.Podczas okresu między zakończeniem miesięcznej taryfy doładowującej a uruchomieniem było 2 dni podczas których nie działały ani połączenia telefoniczne ani połączenia internetowe.
Zapytałem zatem panią z BOK czy ona też płaci z góry w sklepie za coś czego nie otrzymała - otrzymałem odpowiedz: "to nie jest tak - pana reklamacja nie może być uznana"
Takimi sytuacjami jak ta nie przysporzycie sobie klientów - a popsutą opinię cięzko
Usługa Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB w wersji odnawialnej odnawia się automatycznie, jeśli środki na odnowienie zapewnisz przed końcem jej wazności. Na 3 dni przed końcem oraz dzień przed końcem ważności wysyłane są SMS-y przypominające.
Dodatkowo SMS jest wysyłany ostatniego dnia wazności (oraz raz dziennie przez kolejny miesiąc) o tresci "Usługa (...) nie może zostać odnowiona z powodu braku środków na koncie".
Gdyby ktoś pomimo tych wszystkich SMS-ów nadal zapomniał doładować konto, kolejnego dnia, po zakończeniu ważności, drastycznie ograniczamy prędkość internetu (tzw. lejek do 64 kbps), dzieki czemu doładowanie tego dnia nie powoduje utraty środków.
Z opisu wynika jednak, że doładowanie zrobiono 2 dni po zakończeniu ważności - usługa podejmuje próby odnowienia co kilka godzin. W takiej sytuacji, nalezy wyłączyć internet w telefonie (tzw. dane komórkowe) i poczekać na SMS potwierdzający odnowienie usługi. Jeśli tego nie zrobiono, to smartfon po doładowaniu, zanim usługa się już odnowiła połączył się z internetem przez sieć komórkową, a za to została pobrana opłata zgodnie z Cennikiem posiadanej oferty. W archiwalnych (niedostępnych do włączenia przez nowych klientów) planach taryfowych jest to od 1,23 zł do 5,12 zł za 1 MB.
Tym samym argument, że zapłacił Pan za coś czego nie otrzymał nie jest słuszny - doładował Pan konto, nie miał Pan pakietu, więc środki zostały pobrane zgodnie z Cennikiem posiadanej oferty za transmisję danych, która została wykonana z poziomu telefonu. Opłata za internet bez pakietu jest bardzo wysoka, dlatego nie nalezy włączać internetu, gdy nie ma Pan aktywnego pakietu.
Co ważne, jeśli ktoś spóźni się z doładowaniem, to może wpisać kod *115*2*31# co spowoduje natychmiastowe ponowne włączenie usługi - nie trzeba będzie czekać na odnowienie - jedyny problem jest wtedy taki, że nie otrzyma się w danym miesiącu bonusu za regularne odnowienie pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci,pomyłki w naliczniu faktur,ściąganie opłat z konta z kartą na doładowanie
@Jarekbrawo Jarku za konkretną i merytoryczną odpowiedź.