- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W przypadku przeniesienia numeru w salonie, wstępny termin przeniesienia powinien być podany na wniosku, jeśli przeniesienie następuje w trybie day (na konkretny dzień - od 1 do 30 dni).
W przypadku wyboru dwóch pozostałych trybów (abonament) , datę przeniesienia otrzymałeś przez SMS na przenoszony numer.
Przeniesienie z zachowaniem okresu wypowiedzenia nastąpi po zakończeniu kolejnego okresu rozliczeniowego w twojej ofercie (okres za który wystawiane są faktury).
Przeniesienie na koniec okresu promocyjnego działa tak samo, ale jeśli tak ustalony termin byłby krótszy od daty końca umowy, to numer zostanie przeniesiony z chwilą zakończenia umowy (maksymalnie 120 dni)
W przypadku przeniesienia przez internet, obowiązują te same zasady dla dwóch ostatnich trybow, ale wniosek zostanie wysłany do Twojego operatora dopiero po zwrocie dokumentów przez kuriera.
Przeniesienie w trybie day polegało na wybraniu na stronie konkretnego terminu. W przypadku przenoszenia do oferty na kartę, to co najmniej 10 dni. Termin masz podany także w mailu od Orange.
Numer zostanie przeniesiony tylko jeśli Twój operator wyrazi zgodę, a właściwie potwierdzi poprawność danych (typ oferty [abonament i mix/karta] , typ klienta [biznes/indywidualny], aktywność numeru [czy numer jest w wybranej sieci i czy jest aktywny] oraz poprawność danych [pesel dla indywidualnego lub nip/regon dla klienta biznesowego]), oraz czy spełnione są kwestie formalne (czas przeniesienia nie może być dłuższy od okresu wypowiedzenia tj. 30 dni dla trybu day i 120 dni dla końca promocji, czy numer nie ma już aktywnego wniosku o przeniesienie do innego operatora i w wypadku jednego operatora czy wpisane są u niego dane z tzw. Pełnej rejestracji (adres, numer dowodu).
W przypadku gdy cokolwiek z tej listy się nie zgadza, wniosek zostanie odrzucony przez dotychczasowego operatora i do przeniesienia nie dojdzie. Dostaniesz wtedy sms i/lub email z informacja o powodzie odrzucenia.
Jeśli wczoraj odebrałes kartę od kuriera, to zwykle potrzeba jeszcze kilku dni. Sprawdź w mailu od Orange informacje. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zniknie tymczasowy numer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zniknie tymczasowy numer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W przypadku przeniesienia numeru w salonie, wstępny termin przeniesienia powinien być podany na wniosku, jeśli przeniesienie następuje w trybie day (na konkretny dzień - od 1 do 30 dni).
W przypadku wyboru dwóch pozostałych trybów (abonament) , datę przeniesienia otrzymałeś przez SMS na przenoszony numer.
Przeniesienie z zachowaniem okresu wypowiedzenia nastąpi po zakończeniu kolejnego okresu rozliczeniowego w twojej ofercie (okres za który wystawiane są faktury).
Przeniesienie na koniec okresu promocyjnego działa tak samo, ale jeśli tak ustalony termin byłby krótszy od daty końca umowy, to numer zostanie przeniesiony z chwilą zakończenia umowy (maksymalnie 120 dni)
W przypadku przeniesienia przez internet, obowiązują te same zasady dla dwóch ostatnich trybow, ale wniosek zostanie wysłany do Twojego operatora dopiero po zwrocie dokumentów przez kuriera.
Przeniesienie w trybie day polegało na wybraniu na stronie konkretnego terminu. W przypadku przenoszenia do oferty na kartę, to co najmniej 10 dni. Termin masz podany także w mailu od Orange.
Numer zostanie przeniesiony tylko jeśli Twój operator wyrazi zgodę, a właściwie potwierdzi poprawność danych (typ oferty [abonament i mix/karta] , typ klienta [biznes/indywidualny], aktywność numeru [czy numer jest w wybranej sieci i czy jest aktywny] oraz poprawność danych [pesel dla indywidualnego lub nip/regon dla klienta biznesowego]), oraz czy spełnione są kwestie formalne (czas przeniesienia nie może być dłuższy od okresu wypowiedzenia tj. 30 dni dla trybu day i 120 dni dla końca promocji, czy numer nie ma już aktywnego wniosku o przeniesienie do innego operatora i w wypadku jednego operatora czy wpisane są u niego dane z tzw. Pełnej rejestracji (adres, numer dowodu).
W przypadku gdy cokolwiek z tej listy się nie zgadza, wniosek zostanie odrzucony przez dotychczasowego operatora i do przeniesienia nie dojdzie. Dostaniesz wtedy sms i/lub email z informacja o powodzie odrzucenia.
Jeśli wczoraj odebrałes kartę od kuriera, to zwykle potrzeba jeszcze kilku dni. Sprawdź w mailu od Orange informacje. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zniknie tymczasowy numer?
Mogę aktywować pakiet na numerze tymczasowym i będę już mieć na stałym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zniknie tymczasowy numer?
Tak, wszystko co zrobisz na numerze tymczasowym, przejdzie na przenoszony 🙂
Z chwilą przeniesienia, zmieni się tylko numer. Wszystkie środki, pakiety i usługi pozostaną aktywne 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zniknie tymczasowy numer?
A co z smsami, jeśli ktoś do mnie wysłała na stały numer, a mam tymczasowy? Zobaczę je czy nie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zniknie tymczasowy numer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zniknie tymczasowy numer?
@ewe353, czy uzyskałaś odpowiedź na wszystkie pytania? Oznaczamy którąś jako rozwiązanie, czyli najbardziej pomocną?