Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Informacja o stanie pakietu

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 8
  • 0

Informacja o stanie pakietu

Witam,

Zwracam się z problemem, bo być może wie ktoś coś na ten temat, lub miał podobny problem z pakietami.

 

Sprawa jest taka, że jak włączam pakiet "SMSy do wszystkich sieci" (ważne przez 30dni) za 10zł to od razu przychodzi powiadomienie smsem, że "właśnie włączyłeś pakiet SMS do wszystkich sieci, ważność pakietu 30 dni". Ok, super. Kiedy jest tak daleko, to dostaję kolejnego sms od Orange z informacją, że "Pozostało mi 100smsów do wszystkich sieci." Ok. Problem zaczyna się dopiero wtedy gdy Orange mógłby mnie poinformować w kolejnym SMSie, że "Wykorzystałam pakiet SMS do wszystkich sieci."

A takiej informacji nie dostaję i nie wiem, czy już wykorzystałam pakiet czy nie.. W związku z tym w ciągu niecałych 2 dni za wysłanie SMSów do sieci Play, bo Orange nie raczył mnie poinformować o stanie pakietu, ściągnęło mi z konta głównego 28zł.

 

I moje pytanie jest takie: Czy Orange ma obowiązek wysyłać SMSy z informacjami o stanie pakietu? 

Kiedyś pamiętam, było tak, że wysyłali smsy powiadamiające o wykorzystaniu pakietu, a od pewnego czasu tego nie robią.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Informacja o stanie pakietu

@Irysek to nie jest normalna sytuacja. Sam fakt nieotrzymywania wiadomości o wykorzystaniu pakietu w takim natężeniu jest alarmujący, dlatego poprosiłem Cię o zrobienie zgłoszenia, żeby można było to sprawdzić. Wiesz, jak to jest z systemami komputerowymi, nie da się napisać systemu, w którym nie występowałyby błędy, sam rachunek prawdopodobieństwa na to nie pozwala. Biorąc do tego pod uwagę ilość ustawień i informacji ,a także liczbę Klientów, która jest obsługiwana odsetek prawdopodobieństwa, że coś gdzieś pójdzie nie tak zaczyna robić się spory. Oczywiście istnieją systemy automatycznego wykrywania błędów, jednak nie są one w stanie wyłapać wszystkiego, żeby w porę można było to załatać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Informacja o stanie pakietu

Obowiązek nie, ale takie SMS-y powinny być wysyłane.

Zrób, proszę zgłoszenie przez www.orange.pl. pozwoli to dokładnie sprawdzić, co się dzieje.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 8
  • 0

Informacja o stanie pakietu

Czy mogłabym dostać informację gdzie mogłabym takie zgłoszenie wysłać?

Od razu zaznaczam, że wcześniej jakoś nie wchodziłam na konto mój Orange, bo nie było takiej potrzeby.

I jestem zielona, żeby cokolwiek tutaj na znaleźć na stronie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Informacja o stanie pakietu

Jak jesteś zalogowana na stronie głównej orange.pl, w górnych zakładkach będzie (mój Orange - Obsługa - zgłoś sprawę).

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 8
  • 0

Informacja o stanie pakietu

A teraz z trochę innej strony ale cały czas w jednym temacie.

Przedwczorajszego dnia (między 17-19) po tym jak dostałam info od Orange z wiadomością, że zostało mi 100 SMSów do wszystkich sieci, na koncie środków było 28zł z groszami. Na drugi dzień gdzieś tak między 7 a 8 rano, również sprawdzaiam stan konta na telefonie i wyświetlił mi się ten sam komunikat z tą samą kwotą na koncie głównym: czyli 28zł z groszami. A wieczorem tego samego dnia o godzinie 19:30 miałam problemy z wysłaniem SMSa, tzn. wyskakiwał czerwony wykrzyknik. I z ciekawości zajrzałam ile mam środków na koncie to już nie było tych 28zł z groszami. Na koncie zostało mi 0,10 zł. Bardzo dziwne.

Wczoraj zalogowałam się na moje konto Orange i tam z dokładnego wykazu wyszło mi, że pakiet na 1000 SMS do wszystkich sieci wygasł mi 6 października o godzinie 21:02. Czyli po tej godzinie wszystkie SMSy z dnia przedwczorajszego, które wysłałam, a było ich około 50, zjadły mi pieniądze z konta głównego. A w następnym dniu czyli 7 października wysłałam mniej więcej 70 SMSów. I tak samo za te SMSY zeszło mi z konta głównego.

Bardzo dziwne, że pieniądze za SMSy z 6 października nie spłynęły tego samego dnia, tylko dopiero dnia następnego pod wieczór 7 października.
Ja nie wiem czy to Orange ma jakieś opóźnienia lub problemy techniczne. W każdym razie nie wygląda ta sprawa zadowalająco.
Anonim

Nie dotyczy

Informacja o stanie pakietu

@Irysek to nie jest normalna sytuacja. Sam fakt nieotrzymywania wiadomości o wykorzystaniu pakietu w takim natężeniu jest alarmujący, dlatego poprosiłem Cię o zrobienie zgłoszenia, żeby można było to sprawdzić. Wiesz, jak to jest z systemami komputerowymi, nie da się napisać systemu, w którym nie występowałyby błędy, sam rachunek prawdopodobieństwa na to nie pozwala. Biorąc do tego pod uwagę ilość ustawień i informacji ,a także liczbę Klientów, która jest obsługiwana odsetek prawdopodobieństwa, że coś gdzieś pójdzie nie tak zaczyna robić się spory. Oczywiście istnieją systemy automatycznego wykrywania błędów, jednak nie są one w stanie wyłapać wszystkiego, żeby w porę można było to załatać.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 8
  • 0

Informacja o stanie pakietu

Problem oczywiście wczoraj zgłosiłam, za co dziękuję @Anonim oraz @piotrekk. Teraz do czasu rozwiązania sprawy nie chcę i trochę boję się włączać kolejny pakiet na 1000 SMS-ÓW do wszystkich sieci, żeby mi znów nie zjadło pieniędzy.
Chociaż mnie kusi, bo bym się dowiedziała co u chłopaka słychać, bo on ma numer z Virgin Mobile (wchodzi w skład Play) i właśnie z tego powodu wykupywałam ten pakiet. A tak to będę zobowiązana z tym poczekać do czasu rozstrzygnięcia sprawy. No cóż.
Jeszcze jest coś takiego jak bramki SMS. 🙂

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2802
  • 6985
  • 182

Informacja o stanie pakietu


Irysek napisał(-a):
Problem oczywiście wczoraj zgłosiłam, za co dziękuję @Dinool oraz @piotrekk. Teraz do czasu rozwiązania sprawy nie chcę i trochę boję się włączać kolejny pakiet na 1000 SMS-ÓW do wszystkich sieci, żeby mi znów nie zjadło pieniędzy.
Chociaż mnie kusi, bo bym się dowiedziała co u chłopaka słychać, bo on ma numer z Virgin Mobile (wchodzi w skład Play) i właśnie z tego powodu wykupywałam ten pakiet. A tak to będę zobowiązana z tym poczekać do czasu rozstrzygnięcia sprawy. No cóż.
Jeszcze jest coś takiego jak bramki SMS. 🙂

A nie lepiej korzystać z tego pakietu :

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003480107,title,SMSy-bez-limitu-do-wszystkich-,article.html