- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doladowanie konta za 30 zl na 31 dni
@Joalesnapisał(-a)tak, dzwoniłam uznali reklamację
na koncie przed doładowaniem było -2 zł i po doładowaniu za 30 zł zmniejszyło się na 28 zł co nie uruchomiło usługi bo musi być 30 zł.... paranoja...... wciąż nie wiem w jaki sposób wydałam 28 zł w 7 dni ale już nie będę roztrząsać
Rozumiem, że reklamacja została uznana w taki sposób, że na koncie masz 28 zł, a konsultant nie włączył usługi?
Możesz włączyć pakiet kodem *101*1*31# - powinnaś dostać SMS-a z propozycją kredytu na usługi. Jeśli go zaakceptujesz to pakiet zostanie włączony,a brakująca kwota zostanie pobrana z kolejnego doładowania.
Sprawdź przez Mój Orange czy nie masz usługi Automatyczny kredyt - jeśli ją masz to wyłącz. Ta usługa powoduje automatyczne przyznawanie kredytu w wysokości jaką wybrałaś przy jej aktywacji gdy stan środków spadnie do zera. A to moim zdaniem wprowadza później chaos. W razie potrzeby lepiej wziąć zwykły kredyt: https://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4002041120,title,Kredyt-,article.html
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doladowanie konta za 30 zl na 31 dni
@Joalesnapisał(-a)tak, dzwoniłam uznali reklamację
na koncie przed doładowaniem było -2 zł i po doładowaniu za 30 zł zmniejszyło się na 28 zł co nie uruchomiło usługi bo musi być 30 zł.... paranoja...... wciąż nie wiem w jaki sposób wydałam 28 zł w 7 dni ale już nie będę roztrząsać
Teraz wszystko jasne. Nawet jak wybrałeś pakiet, nie mógł być on aktywowany, skoro miałeś kredyt -2 PLN na koncie. najpierw został spłacony kredyt, a następnie zabrakło już środków na aktywowanie pakietu za 30 PLN. Dlatego pakiet po doładowaniu nie został aktywowany. Jak być wybrał wyższą kwotę doładowania, to wtedy pakiet by się aktywował, bo starczyło by środków na opłacenie kredytu oraz wykupienie pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamację uznali uruchamiając 30 dni za darmo mimo 1,89 zł na koncie i przy okazji ustawiono mi comiesięczną taryfę na 25 zł, która również oznacza bezpłatne połączenia tel . i smsy przez 30 dni. Trzeba tylko pilnować regularnych doładowań.
sprawa rozwiązana
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »