Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot

Niestety nie mogłem wcześniej doładować bo nie miałem możliwości i doładowałem konto w ósmym dniu po czasie gwarancji zwrotu. Miałem na koncie 104 złotych i 74 groszy. Moje pieniądze nie wróciły mi na konto.  Czuję się dzisiaj oszukany przez Orange.

 

______________
* Wątek został wyodrębniony z tematu Zniknęło mi 60 zł z konta. - Moderator Wiktor

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 188
  • 517
  • 3

Zniknęło mi 60 zł z konta.

@Cyprian dlaczego czujesz się oszukany? Miałeś 7 dni, nie dotrzymałeś terminu. Czy jest to winą Orange?

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 843
  • 2373
  • 35

Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot

@SarahLynn zgadzam sie z Toba. Regulamin jasno okresla jakie sa terminy i nie mozna miec do nikogo pretensji. No chyba ze do samego siebie. 

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 188
  • 517
  • 3

Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot

@byczyn_86 aż mi się przypomniał mój ukochany wpis tutaj właśnie w klimacie pretensji do wszystkich tylko nie do siebie https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-obni%C5%BCenie-pr%C4%99dko%C5%9B...

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9976
  • 150

Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot

@Cyprian regulamin jest z 2014 roku, który dokładnie podaje, że masz 7 dni na dokonanie doładowania konta w celu odzyskania środków:

https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/13133/7b595e61-99eb-455b-a4e9-f5db0551eb56.pdf

 

Sposobów na doładowanie konta jest bardzo dużo, i nie trzeba nawet posiadać karty SIM przy sobie, aby ją zasilić. Wystarczy sam numer telefonu.

Jeden z ciekawych sposobów doładowania Dzięki Tobie:

https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Dzi%C4%99ki-Tobie-do%C5%82adowanie-konta/m-p/162847

 

Doładowanie przez stronę internetowa Orange: https://doladowania.orange.pl/

 

Informacja na temat różnych sposobów doładowywania konta w ofercie na kartę:

https://doladowania.orange.pl/oferta/wszystkie-sposoby-doladowania/

 

Możesz jeszcze skontaktować się na infolinii: 510 100 100 lub napisać na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

że wystąpiła nietypowa sytuacja, gdzie nie można było wykonać doładowania konta. Może uda się, aby konsultant reklamacją przywrócił utracone środki, ale to trzeba działać szybko. Może się uda przywrócić stan konta.

 


Poziom 24, Specjalista
  • 2298
  • 5604
  • 23

Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot

@Cyprian 

Gdybyś miał aktywne KWR to środki pewno by nie przepadły

SMS

START na nr 8002 i jeden problem załatwiony, a jeśli pakiet to najlepiej cykliczny  wtedy samoistnie on się aktywuje. 

Przykra sprawa 🤔 ale jest nas więcej w takich patowych sytuacjach - więc głowa do góry proszę 🙂

Aktywuj sobie skarbonkę, ona Ci ciut zrekompensuje utratę środków 🙂

https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Na-kart%C4%99/Skarbonka/ta-p/82#article-anchor-1

Pozdrawiam 🙂