- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot
Niestety nie mogłem wcześniej doładować bo nie miałem możliwości i doładowałem konto w ósmym dniu po czasie gwarancji zwrotu. Miałem na koncie 104 złotych i 74 groszy. Moje pieniądze nie wróciły mi na konto. Czuję się dzisiaj oszukany przez Orange.
______________
* Wątek został wyodrębniony z tematu Zniknęło mi 60 zł z konta. - Moderator Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zniknęło mi 60 zł z konta.
@Cyprian dlaczego czujesz się oszukany? Miałeś 7 dni, nie dotrzymałeś terminu. Czy jest to winą Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot
@SarahLynn zgadzam sie z Toba. Regulamin jasno okresla jakie sa terminy i nie mozna miec do nikogo pretensji. No chyba ze do samego siebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot
@byczyn_86 aż mi się przypomniał mój ukochany wpis tutaj właśnie w klimacie pretensji do wszystkich tylko nie do siebie https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-obni%C5%BCenie-pr%C4%99dko%C5%9B...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot
@Cyprian regulamin jest z 2014 roku, który dokładnie podaje, że masz 7 dni na dokonanie doładowania konta w celu odzyskania środków:
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/13133/7b595e61-99eb-455b-a4e9-f5db0551eb56.pdf
Sposobów na doładowanie konta jest bardzo dużo, i nie trzeba nawet posiadać karty SIM przy sobie, aby ją zasilić. Wystarczy sam numer telefonu.
Jeden z ciekawych sposobów doładowania Dzięki Tobie:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Dzi%C4%99ki-Tobie-do%C5%82adowanie-konta/m-p/162847
Doładowanie przez stronę internetowa Orange: https://doladowania.orange.pl/
Informacja na temat różnych sposobów doładowywania konta w ofercie na kartę:
https://doladowania.orange.pl/oferta/wszystkie-sposoby-doladowania/
Możesz jeszcze skontaktować się na infolinii: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
że wystąpiła nietypowa sytuacja, gdzie nie można było wykonać doładowania konta. Może uda się, aby konsultant reklamacją przywrócił utracone środki, ale to trzeba działać szybko. Może się uda przywrócić stan konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie konta w ósmym dniu po okresie gwarantującym zwrot
Gdybyś miał aktywne KWR to środki pewno by nie przepadły
SMS
START na nr 8002 i jeden problem załatwiony, a jeśli pakiet to najlepiej cykliczny wtedy samoistnie on się aktywuje.
Przykra sprawa 🤔 ale jest nas więcej w takich patowych sytuacjach - więc głowa do góry proszę 🙂
Aktywuj sobie skarbonkę, ona Ci ciut zrekompensuje utratę środków 🙂
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Na-kart%C4%99/Skarbonka/ta-p/82#article-anchor-1
Pozdrawiam 🙂