- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wczoraj kupiłam doładowanie konta za 10 zł, przy próbie doładowania, cały czas pojawia się błąd - tzn że nr kodu jest błędny - co mam zrobić ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod jest błędny czy numer?
("Wprowadzony numer jest niepoprawny") - pewnie próbujesz doładować używając menu *124*kodDoładowujący#.
Doładowanie powinno być możliwe przez *125*koddoładowujący#
"Nastąpił błąd w doładowaniu", "Podany kod doładowujący jest niepoprawny" -> podajesz kod, który nie jest kodem doładowującym Orange albo został już wykorzystany.
Jeśli to doładowanie w formie paragonu, często jest tak, że otrzymujesz 2 wydruki - wtedy zwykle kod doładowujący jest na tym mniejszym, a kod na tym większym np. opisany jako S/N jest po prostu wewnętrznym numerem danej firmy, która dokonuje doładowania. Sprawdź czy tak nie jest w Twoim wypadku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod jest błędny czy numer?
("Wprowadzony numer jest niepoprawny") - pewnie próbujesz doładować używając menu *124*kodDoładowujący#.
Doładowanie powinno być możliwe przez *125*koddoładowujący#
"Nastąpił błąd w doładowaniu", "Podany kod doładowujący jest niepoprawny" -> podajesz kod, który nie jest kodem doładowującym Orange albo został już wykorzystany.
Jeśli to doładowanie w formie paragonu, często jest tak, że otrzymujesz 2 wydruki - wtedy zwykle kod doładowujący jest na tym mniejszym, a kod na tym większym np. opisany jako S/N jest po prostu wewnętrznym numerem danej firmy, która dokonuje doładowania. Sprawdź czy tak nie jest w Twoim wypadku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
Jeśli wskazówki @Jarek nie pomogą to do reklamacji na wszelki wypadek zachowaj paragon.