- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza ciąg dalszy
Mówiąc kolokwialnie, jestem w szarej ba albo w czarnej d....
Mianowicie, czy ktoś tutaj może konkretnie i rzeczowo odpowiedzieć na parę pytań
Pierwsze, czy usługa Cybertarcza działa w opcji Prepaid? Czyli czy użytkownik na kartę może z niej korzystać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spokojnie, naprawią, zadzwonią i wyjaśnią, czemu tak się stało. I myślę, że przeproszą za odsyłanie Cię w różne dziwne miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Tak, to jest numer na kartę, taryfa Orange Free na kartę (zaznaczam, że numer był kilka miesięcy temu "czyszczony" od zaplecza i żadnych bugów wewnętrznych w Orange na nim nie ma).
Przykładowe screeny z serwisu do zarządzania:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
A jak wchodzisz do tych zakładek dalej to nie masz podobnych widoków jak u mnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Jaki jest numer do infolini Orange Expert? Czy to jeszcze istnieje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Bylbym mega happy gdyby tutaj ktoś mi pomógł ale patrząc na to że moje zgłoszenie które miało być rozpatrywane w ciągu 24 godzin tkwi już tam miesiąc to wątpię aby ktoś tutaj to ogarnal
A Orange mnie już totalnie rozwala bo każdy mówi co innego
Mam aktywną ofertę cybertarcza a gdy próbuje na stronie internetowej zrobić jakieś Ustawienia to mam komunikat że mój numer jest w trakcie windykacji
Gdzie to numer na kartę
Nawet sama szata graficzna, interfejs itp odbiega od tego jak maja inni
Twoja strona to zupełnie co innego niż u mnie
I ciemne tlo nie ma znaczenia bo w normalnym jest to samo
- « Poprzedni
- Następny »