- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanie odnośnie usługi Cyber tarczy, mianowicie interesuje mnie to w jaki sposób mogę się zalogować do swojego konta
W regulaminie i na stronie Orange jest napisane iz taka opcja istnieje, chociażby po to aby móc dodać inne numery, zarządzać aktualnymi itp
Dodam iż usługę Cyber tarczy mam w wersji płatnej
CO NAJWAŻNIEJSZE,GDY ZALOGUJE SIĘ NA STRONIE CYBER TARCZY I WYBIORĘ OPCJE USTAWIEN KONTA TO KAŻDA PROBA JAKICHKOLWIEK USTAWIEN KONCZY SIĘ INFORMACJA ZE MÓJ NUMER JEST W TRAKCIE WINDYKACJI I ZE NIE MOGĘ WYKONAC TEJ OPERACJI
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza Orange
@Aborows40 , jeżeli Twój numer objęty jest windykacją, to nic nie wskórasz. Cały proces dokonywania wszelkich zmian odbywa się z pozycji numeru podstawowego, a nie drugiego, czy trzeciego. Ja tak rozumiem podstawowe definicje z regulaminu CT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza Orange
► Scalono wpisy tak by poprawić czytelność wątku - Moderator Wiktor ◄
Ale ja mam ofertę na kartę więc problem windykacji mnie nie tyczy
I mam tylko jeden numer takze wszystko robie z pozycji numeru podstawowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza Orange
@Aborows40 , uważam, że niepotrzebnie wprowadzasz w błąd, pisząc o windykacji i to dużymi literami (krzyczysz!!!). Co się dzieje, jak będąc zalogowanym w NMO, zamienisz w pasku adresu na www.cybertacza.orange.pl? Dziwi mnie jedna rzecz. Ja też aktywowałem mobilną cybertarczę (płatną) z pozycji swojego konta, ale wtedy nie byłem świadomym tego, że usługi są płatne (mobilne) i na Neostradzie bezpłatne (tego byłem pewien). Kombinowałem, eksperymentowałem i w końcu (już po aktywacji) wyłączyłem. A Ty jesteś świadomy opłat, więc pokaż coś więcej, niż to, co CT może. Jak to jest, kiedy aktywujesz, czy zmieniasz? Krok po kroku, bo jakoś nie wierzę, że hurtem zaczną Ci nagle userzy doradzać. Po za tym, druga uwaga dotyczy kwestii Twojej "aktywności" w docenianiu czyjejś pomocy. Oczekujesz zbyt wiele,a w zamian nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza Orange
Dzięki za info, wczoraj dokładnie tak zrobiłem. Udało mi się zalogować ale nie mogłem nic ustawić dlatego że występował komunikat o tym że moj numer jest w trakcie windykacji
Co jest nierealne bo telefon mam na kartę. Dzwoniłem do Orange to konsultant w ogóle był zdziwiony takim faktem, dwa mojego numeru w ogóle jakby w systemie nie widział. Poszło zgłoszenie....
Dzisiaj zastanawiam się nad tym co to jest IP WAN? Plus sam numer tego IP 34.47.146.176
Taki numer mi wyświetla gdy sprawdziłem ustawienia sieci. To już któryś raz ale tym razem numer się pokazał. Dziwi mnie to bo mam ofertę na kartę i nie korzystam z żadnych innych połączeń typu wifi itp
A numer IP w sieci mam IPv6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza Orange
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »