Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości wykonywania połączeń


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 3
  • 0

Brak możliwości wykonywania połączeń

Póki co wstrzymam się z samodzielną wymianą, kartę nową posiadam od wczoraj, działa w każdym innym możliwym miejscu, tylko nie w miejscu mojego zamieszkania. Najpierw chciałbym zrobić zgłoszenie techniczne, tylko jak to zrobić najlepiej? W sensie czy to na jakiś mail trzeba pisać? Czy przez formularz?

Dostałem właśnie info od kogoś z mojej rodziny, że niedaleki sąsiad ma ten sam problem od kilku dni. Zaczynam skłaniać się ku temu, że to jednak sprawa jest po stronie nadajnika.
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości wykonywania połączeń

Możesz to zrobić jutro przez czat


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8053
  • 150

Brak możliwości wykonywania połączeń

W takim razie problem może być z usługą 3G. Może trwa rekonfiguracja na nadajniku. Poczekaj do jutra, a jeśli problem wystąpi zrób zgłoszenie techniczne jak wspomniał @Anonim.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 3
  • 0

Brak możliwości wykonywania połączeń

Nie wiem czy nie za wcześnie się cieszyć, ale wygląda na to że wszystko wróciło do normy. Samo. Więc może coś tam działali przy nadajniku.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8053
  • 150

Brak możliwości wykonywania połączeń

W całym kraju trwa rekonfiguracja sieci, pasma 900 MHz (3G) i możliwe, że tym razem tak było u Ciebie. Mogą wystąpić chwilowe utrudnienia do 24h w trakcie zmian.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Brak możliwości wykonywania połączeń

A po rekonfiguracji może pojawić się handover...