Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości wyboru numeru w "Wybierz swój numer"


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak możliwości wyboru numeru w "Wybierz swój numer"

Cześć. Zakupiłem starter Orange, ważny do 2019-12-31, na którym napisane jest „Wybierz swój numer telefonu”. Po włożeniu do telefonu karty SIM aparat pokazał komunikat z przywitaniem, a następnie z wybranym dla mnie numerem. Po kliknięciu anuluj, ukazało się menu główne, w którym znajdowało się łącze „Zmień numer”. Skierowało mnie ono do listy z opcjami „Losowo”, „Z listy”, „Wyszukaj” oraz „Historia”. Najpierw kliknąłem „Wyszukaj”, telefon znalazł jeden numer, który podchodził pod podany przeze mnie wzór, chociaż nie do końca był taki, jaki bym chciał. Korzystając z możliwości wyboru numeru przez 2 godziny i historii 200 wyświetlonych numerów, zacząłem wyszukiwać inne kombinacje numerów. Niestety żadna z nich nie była już dostępna — co więcej, nie był już dostępny numer, który wyświetlił mi się przy pierwszym wyszukaniu. Dodatkowo numer ten nie pojawił się w zakładce „Historia -> Wyszukane”, informując mnie komunikatem „Brak numerów”. Oznacza to, że nie zapisał się w historii, ale też zniknął z możliwości wyboru. Zacząłem wyszukiwać inne kombinacje, niestety żadna, niezależnie od „łatwości” wyszukania wolnego numeru (np. tylko dwie cyfry), nie wskazywała, że jakikolwiek numer jest dostępny. Jednym z moich wyszukiwań był, załóżmy na potrzeby postu, numer „XYZ”. Telefon zgodnie z wcześniejszymi komunikatami odparł, że nie ma dostępnych numerów o takim wzorze. Po kilku bezowocnych próbach zacząłem szukać szczęścia w zakładce „Z listy”. Mocno zdziwiłem się, gdy okazało się, że po 5-10 kliknięciu pokazania kolejnych numerów wyświetlił się numer, który kończył się na wyszukiwane przeze mnie wcześniej „XYZ” - zgodnie z treścią komunikatu, ten numer nie powinien móc być wybrany, skoro wyszukiwanie go w „Wyszukane” nie przyniosło rezultatu. Wróciłem do menu z wyborem numeru i wybrałem łącze „Losowo”. Po kilku próbach telefon wyświetlił komunikat o następującej treści: „Wykorzystano dostępny limit wyszukiwań numerów. Teraz możesz wybrać numer spośród wcześniej pobranych propozycji dostępnych w historii wyszukiwań.”. Na pewno nie wykorzystałem 200 wyświetlonych numerów. Udałem się do historii, gdzie miałem do wyboru „Wylosowane”, „Z listy”, „Wyszukane”. Niestety każda opcja informowała o braku numerów.

Streszczając:

- „Wyszukaj” pokazało tylko jeden numer pomimo wielu wyszukań;

- „Z listy” pokazało numer, który według „Wyszukaj” był niemożliwy do wybrania;

- „Losowo” wybrało kilka numerów;

- telefon poinformował o wykorzystanej puli wyszukiwań, pomimo mniejszej ilości niż 200;

- „Historia” nie pokazuje ani jednego numeru.

Ze względu na taką losowość objawów wygląda mi to na błąd działania systemu odpowiedzialnego za wybór numeru. Co w związku z tym powinienem zrobić? Pomimo wykorzystania puli wyszukań, mam do wyboru jeden numer, który został mi przydzielony na samym początku, a głównym powodem, dla którego zakupiłem ten starter, była możliwość, napisana na starterze, wyboru swojego numeru.

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32315
  • 36181
  • 1366

Brak możliwości wyboru numeru w "Wybierz swój numer"

Spróbuj włożyć kartę sim do innego telefonu, najlepiej klasycznego, nie smartfonu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak możliwości wyboru numeru w "Wybierz swój numer"

Przełożyłem, niestety 2 godziny minęły i nie da się nic zmienić. Obecnie nie wiem jaki mam numer i mam niezarejestrowaną kartę


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32315
  • 36181
  • 1366

Brak możliwości wyboru numeru w "Wybierz swój numer"

Zadzwoń na *555 lub wstukaj kod *660*#

Standardowo najpierw wypadałoby zarejestrować kartę sim poprzez numer seryjny sim.

Kodem *660*# za 4 zl można też zmienić numer.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak możliwości wyboru numeru w "Wybierz swój numer"

Właśnie dostałem wiadomość powitalną, w której znajduje się nowy numer telefonu. W związku z tym, z rejestracją nie będzie już problemu, ale nie chciałbym płacić za błąd, który leży po stronie systemu od Orange. Dodatkowo obawiam się, że *660*# będzie działał w ten sam sposób, co spowoduje te same problemy.
Czy jest możliwość „ręcznej” zmiany numeru w związku z błędem niezależnym ode mnie, której dokonałby na przykład serwisant Orange?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32315
  • 36181
  • 1366

Brak możliwości wyboru numeru w "Wybierz swój numer"

W trybie reklamacyjnym doradca może zmienić numer na inny, ale to raczej będzie zupełnie losowy numer.

Sprawdź ten kod *660*# - płacisz dopiero za zmianę a nie sprawdzanie puli numerów.