19-09-2018
12:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-09-2018
12:16
Dzień dobry,
Mam problem.
Kupiłem pakiet na 31 dni rozmowy bez limitu do wszystkich+ Smsy + 25 gb internetu. Problem polega na tym, że ,,dane mobilne" u górnego rogu nie działają tak , wygląda na to ,że nie są włączone. Co robić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
19-09-2018
12:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-09-2018
12:29
http://ustaw.orange.pl/ - ustaw telefon zgodnie z instrukcją pod tym linkiem. Do tego musisz mieć w ustawieniach telefonu włączone dane komórkowe/transmisję danych.
1 ODPOWIEDŹ 1
19-09-2018
12:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-09-2018
12:29
http://ustaw.orange.pl/ - ustaw telefon zgodnie z instrukcją pod tym linkiem. Do tego musisz mieć w ustawieniach telefonu włączone dane komórkowe/transmisję danych.