- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu od kilku tygodni
mija 4-ty dzień z Orange bez internetu z jego winy. Miało być wkrótce, potem w ciągu doby, będzie magiczne PRZEPRASZAM???
________________
* Doprecyzowano tytuł – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu od kilku tygodni
@Valdi999 Ja tam myślę, że się doczekasz...zawsze możesz udać się do Salonu czy zadzwonić na infolinię i tam na 100% usłyszysz słowo 'Przepraszam". Jeśli chcesz poznać naszą opinię o problemie, to go opisz i zaznacz czego dotyczy...może coś podpowiemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy doczekam się słowa PRZEPRASZAM?
Mój post to jedynie wyraz frustracji. Oczywiście był konsultant i był salon. Obiecanki bez efektu. Słowo PRZEPRASZAM to chyba niewielkie oczekiwanie jak na standardy wielkiej korporacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy doczekam się słowa PRZEPRASZAM?
@Valdi999 Nie namawiam, ale chociaż podziel się problemem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy doczekam się słowa PRZEPRASZAM?
@Valdi999 napisanie postu na forum , pomogło na frustrację ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy doczekam się słowa PRZEPRASZAM?
@Valdi999 domyślam się, że tyle czasu bez internetu to nie łatwa sprawa. Podany przy przyjęciu czas to przewidywany czas naprawy. Czasem wynikają różne kwestie technicznie które prostu wymagają czasu. A coś więcej napiszesz?