Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak doładowania - opłacone

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 1
  • 0
  • 0

Brak doładowania - opłacone

Godzinę temu doładowałam konto na kwotę 30,00zł prze usługę doładowania Orange (na stronie),

płatność przez mbank. Pieniądze zeszły z konta, a konto nie zostało doładowane (nie było żadnego potwierdzenia ani maila).

Co w tej sytuacji ? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27145
  • 17847
  • 1205

Brak doładowania - opłacone

Ze strony doładowania:

Sprawdź czy na otrzymany adres e-mail nie otrzymałeś potwierdzenia o realizacji Twojego doładowania. Czas realizacji doładowania jest uzależniony od formy płatności jaką wybrałeś. W większości przypadków, doładowanie następuje w ciągu kilku minut. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymałeś doładowania, prosimy o kontakt:

drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27145
  • 17847
  • 1205

Brak doładowania - opłacone

Ze strony doładowania:

Sprawdź czy na otrzymany adres e-mail nie otrzymałeś potwierdzenia o realizacji Twojego doładowania. Czas realizacji doładowania jest uzależniony od formy płatności jaką wybrałeś. W większości przypadków, doładowanie następuje w ciągu kilku minut. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymałeś doładowania, prosimy o kontakt:

drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście