19-03-2018
11:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-03-2018
11:11
Godzinę temu doładowałam konto na kwotę 30,00zł prze usługę doładowania Orange (na stronie),
płatność przez mbank. Pieniądze zeszły z konta, a konto nie zostało doładowane (nie było żadnego potwierdzenia ani maila).
Co w tej sytuacji ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
19-03-2018
11:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-03-2018
11:12
Ze strony doładowania:
Sprawdź czy na otrzymany adres e-mail nie otrzymałeś potwierdzenia o realizacji Twojego doładowania. Czas realizacji doładowania jest uzależniony od formy płatności jaką wybrałeś. W większości przypadków, doładowanie następuje w ciągu kilku minut. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymałeś doładowania, prosimy o kontakt:
drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).
Sprawdź czy na otrzymany adres e-mail nie otrzymałeś potwierdzenia o realizacji Twojego doładowania. Czas realizacji doładowania jest uzależniony od formy płatności jaką wybrałeś. W większości przypadków, doładowanie następuje w ciągu kilku minut. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymałeś doładowania, prosimy o kontakt:
drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).
1 ODPOWIEDŹ 1
19-03-2018
11:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-03-2018
11:12
Ze strony doładowania:
Sprawdź czy na otrzymany adres e-mail nie otrzymałeś potwierdzenia o realizacji Twojego doładowania. Czas realizacji doładowania jest uzależniony od formy płatności jaką wybrałeś. W większości przypadków, doładowanie następuje w ciągu kilku minut. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymałeś doładowania, prosimy o kontakt:
drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).
Sprawdź czy na otrzymany adres e-mail nie otrzymałeś potwierdzenia o realizacji Twojego doładowania. Czas realizacji doładowania jest uzależniony od formy płatności jaką wybrałeś. W większości przypadków, doładowanie następuje w ciągu kilku minut. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymałeś doładowania, prosimy o kontakt:
drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).