13-08-2018
23:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-08-2018
23:18
Brak doładowania - opłacone
Witam, doladowalam konto w piątek 10.08 przez bankomat euronet na kwotę 30 złotych. Nie otrzymałam go,gdzie zawsze dostaję od razu. Czekałam do poniedziałku 13.08 i dalej nic. Po zalogowaniu w moj Orange nie widzę tego doladowania, jest natomiast kolejne na kwotę 30 zł, które kupiłam tradycyjnie w sklepie następnego dnia. Po wklepaniu kodu pieniądze otrzymałam od razu, a dalej czekam na pieniądze ładowane przez bankomat. Na koncie w banku millennium zostało to ujęte w historii, wcześniej było jako zawieszony przelew. Pieniądze zeszły z konta w banku, natomiast doładowania nie ma. Co robić w tej sytuacji?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
13-08-2018
23:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-08-2018
23:22
Brak doładowania - opłacone
Złóż reklamację w banku. Ew często na wydruku będącym potwierdzeniem doładowania jest numer lub inny kontakt do operatora doładowania.