Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak 5G mimo że mam pakiet za 35 zł po wyłączeniu omyłkowego 5G Pass. Co z tym zrobić?

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Cóż ja niczego nie zrobiłem poza zapytaniem konsultanta, który zadziałał chyba na opak wyłączając 5G w pakiecie który go posiada, gdyby konsultant był ogarnięty to pewnie wycofał by pakiet i zwrócił 5zł ale chyba miał zbyt niski skill lub uprawnienia bo już kilka razy konsultanci mi zwracali za usługi które czasami się duplikowały (przez błąd aplikacji) jak w tym przypadku bo 5G Pass jest częścią pakietu za 35zł. Jednak najbardziej niepokoje się o Dagmarę bo człowiek tyle słyszy o młodych co odchodzą a jeśli pracuje z domu mogło coś się stać i dlatego czat się nie rozłączył. Mam wielką nadzieję że ktoś z Orange przeczyta mój post i sprawdzi czy wszystko dobrze u Dagmary.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1798
  • 6329
  • 71

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@awalosto tylko tak wydaje się, że jest częścią usługi NL z 5G pass.

5G Pass to samodzielna usługa mająca własny termin ważności niezależny od NL.

Przekonasz się jak skorzystasz np. z darmowego jednorazowego NL, który przedłuży ważność cyklicznego NL z 5G pass, ale nie przedłuży 5G pass, dlatego niepotrzebnie reklamowałeś.

Nawet już się przekonałeś, bo masz aktywny NL z 5G pass bez aktywnego 5G pass.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Czyli jeśli w promocji z której korzystam jest napisane że 5G jest to dość dziwne i niezrozumiałe jak system pozwala to wyłączyć to tak samo jakbym miał 5G i płacąc 35zł utracił darmowe połączenia i sms. Nie mam tyle intelektu co sztuczna "Max" inteligencja i jakoś tego nie potrafię zrozumieć...


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Ktoś chyba znalazł Dagmarę 😦 bo właśnie przed chwilą po ponad 24h od ostatniego kontaktu powrócił Max 👾


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 834
  • 3216
  • 25

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@awalos 

Miałem podobnie, pakiet z 5G który nie miał 5G. Korzystałem z różnych promocji przekonany że skoro mam włączony pakiet z 5G to on będzie, no niestety tak nie było. Dopiero na czat mi to wytłumaczyli... choć dla mnie to mało logiczne.

Zrezygnowałem z tej karty i kupiłem nową, nauczony że tak może być to na nowej już nic nie zmieniam i tylko włączyłem pakiet za 35zł.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Cóż czekam do jutra może uda mi się trafić dobrego konsultanta, który sprawę załatwi. Ale ostatnio mam tu tak prawie ze wszystkim bo czy włączam pakiet w aplikacji na telefonie czy pod komputerem to praktycznie 50 na 50 muszę konsultować zawsze gdyż mało co się włącza jak powinno i nawet 24h okres oczekiwania nie daje rady... to dobrze poniekąd bo tak by Max wygryzł ich z posad... Z drugiej strony mamy jeszcze szczęście że Orange nie wpadł przenieść call center za granicę bo mieszkając trochę tu i trochę w uk to po prostu wymiękam gdy muszę dzwonić w podobnych sprawach do Virgin Mobile UK lub o2 gdzie mam telefony bo już praktycznie anglika na słuchawce nie usłyszysz i czasami dzwonić trzeba kilka razy aby trafić na kogoś kogo jesteś wstanie zrozumieć 🤔


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1798
  • 6329
  • 71

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@ZeusekMożna było poczekać do automatycznego odnowienia albo samodzielnie przedłużyć NL kolejnym cyklicznym NL za 35zł. Jak róznica byłaby z 31 dni a i zgromadzonych bardzo dużo GB to można wydać 5 zl na jednorazowy 5G pass lub pokombinować z włożeniem karty do urządzenia bez 5G i ponownie włożyć do urządzenia z 5G a może darmowe 5G pass na 3 miesiące weszłoby.

Nowa startówka za 5 zł to tez dobre wyjście jak można skorzystać z darmowego cyklicznego NL z 5G pass i dodatkowych promocji.

Z nowymi startówkami zawsze taniej wychodzi bo także mamy:

5G pass w prezencie na 3 miesiące.

Pewnie z tego powodu taka jest ważność bonusu gigabajtowego dla przenoszących numer.

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

U mnie właśnie żal tych GB 😭 z promocji bo odnowienie dopiero 27 listopada wypada, gdyż dwukrotnie wydłużyłem pakiet aby złotówki mi gdzieś nie uleciały jak to ostatnio córka sprytnie zrobiła, poza tym szkoda tego 5G skoro telefon je obsługuje i do feralnego 12 września wszystko normalnie działało bo nowy nadajnik 5G jest jakiś 1km+ od domowej lokalizacji.

5G na 3 miesiące dostałem na dwóch numerach co przeniosłem z T-Mobile ale i tak mi się ono duplikuje z tym 5G co jest w pakiecie więc to chyba tylko promocja dla tych co nie kupują pakietów po co najmniej 35zł za miesiąc bo od tego pakietu 5G jest w cenie pakietu.

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Niestety pech bo jeszcze nie urodził się konsultant w Orange który potrafi włączyć przycisk 5G w ofercie za którą płacę... 😯


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1798
  • 6329
  • 71

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@awalosjak zależy Ci tak na 5G pass i nie chcesz czekać to za 5zł włącz sam usługę jednorazową 5G pass. Tylko nie pomyl z cykliczną.

A jak nie chcesz dodatkowo wydawać 5 zł i czekać, to przedłużaj wcześniej w MO samodzielnie NL identyczną usługą cykliczną (NL na 31 dni za 35 zł) zyskasz 25GB z promocji podwojenia pakietu 25GB w NL.

Możliwości jest dużo.

Może będzie jakaś darmową promocja z 5G pass?