- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
Może ale kontaktowałem nieraz się w sobotę i niedziele także i jeśli max nie potrafił pomóc to zawsze kierował mnie do konsultanta który się łączył po jakimś czasie więc przypuszczam że niektórzy mają dyżury zdalne. Poza tym zawsze czat był zamykany a w tym wypadku stoi od wczoraj gdzie o 18:00 pani Dagmara przestała odpisywać. Normalnie by było gdyby czat zamknęła i wtedy pojawił by się na nowo MAx a tu niestety ani Maxa ani Dagmary....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
@awalos wyloguj się z konta, gdzieś w masz otwarty czat i zaloguj ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
też próbowałem się wylogować oraz wyczyściłem cache przeglądarki oraz próbowałem na innej przeglądarce i cały czas wisi na czacie z Dagmarą po prostu coś jest nie tak u niej chyba skoro czat nie został zakończony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
@awalosPo niepotrzebnym zakupie 5G pass niczego nie należało robić.
Ewentualnie jak po dowolnym błędnym zakupie można było sprawdzić w pakietach i usługach aktywnych pozycję z 5G pass (w tym przypadku).
Nawet jak w tej pozycji byłby dostępny guzik wycofania się z zakupu usługi i zwrotu środków to skorzystałbym z niego tylko wtedy, gdy nie mam możliwości korzystania z 5G pass.
Usługa 5G pass jest oddzielną pozycję z kumulacją czasu zarówno przy aktywacji=przedłużeniu=odnowieniu NL z 5G pass jak i niezależnym zakupem usługi.
Nawet niektórzy kombinowali z wielokrotną darmową aktywacją 5G pass i przedłużaniem w ten sposób złotówek. Jakby to teraz przechodziło to tanio można byłoby mieć długo ważne GB w bonusie za doładowanie po najtańszm przedłużeniu za 7 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
Cóż ja niczego nie zrobiłem poza zapytaniem konsultanta, który zadziałał chyba na opak wyłączając 5G w pakiecie który go posiada, gdyby konsultant był ogarnięty to pewnie wycofał by pakiet i zwrócił 5zł ale chyba miał zbyt niski skill lub uprawnienia bo już kilka razy konsultanci mi zwracali za usługi które czasami się duplikowały (przez błąd aplikacji) jak w tym przypadku bo 5G Pass jest częścią pakietu za 35zł. Jednak najbardziej niepokoje się o Dagmarę bo człowiek tyle słyszy o młodych co odchodzą a jeśli pracuje z domu mogło coś się stać i dlatego czat się nie rozłączył. Mam wielką nadzieję że ktoś z Orange przeczyta mój post i sprawdzi czy wszystko dobrze u Dagmary.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
@awalosto tylko tak wydaje się, że jest częścią usługi NL z 5G pass.
5G Pass to samodzielna usługa mająca własny termin ważności niezależny od NL.
Przekonasz się jak skorzystasz np. z darmowego jednorazowego NL, który przedłuży ważność cyklicznego NL z 5G pass, ale nie przedłuży 5G pass, dlatego niepotrzebnie reklamowałeś.
Nawet już się przekonałeś, bo masz aktywny NL z 5G pass bez aktywnego 5G pass.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
Czyli jeśli w promocji z której korzystam jest napisane że 5G jest to dość dziwne i niezrozumiałe jak system pozwala to wyłączyć to tak samo jakbym miał 5G i płacąc 35zł utracił darmowe połączenia i sms. Nie mam tyle intelektu co sztuczna "Max" inteligencja i jakoś tego nie potrafię zrozumieć...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
Ktoś chyba znalazł Dagmarę 😦 bo właśnie przed chwilą po ponad 24h od ostatniego kontaktu powrócił Max 👾
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
Miałem podobnie, pakiet z 5G który nie miał 5G. Korzystałem z różnych promocji przekonany że skoro mam włączony pakiet z 5G to on będzie, no niestety tak nie było. Dopiero na czat mi to wytłumaczyli... choć dla mnie to mało logiczne.
Zrezygnowałem z tej karty i kupiłem nową, nauczony że tak może być to na nowej już nic nie zmieniam i tylko włączyłem pakiet za 35zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
5G Pass problem... Proszę o pomoc.
Cóż czekam do jutra może uda mi się trafić dobrego konsultanta, który sprawę załatwi. Ale ostatnio mam tu tak prawie ze wszystkim bo czy włączam pakiet w aplikacji na telefonie czy pod komputerem to praktycznie 50 na 50 muszę konsultować zawsze gdyż mało co się włącza jak powinno i nawet 24h okres oczekiwania nie daje rady... to dobrze poniekąd bo tak by Max wygryzł ich z posad... Z drugiej strony mamy jeszcze szczęście że Orange nie wpadł przenieść call center za granicę bo mieszkając trochę tu i trochę w uk to po prostu wymiękam gdy muszę dzwonić w podobnych sprawach do Virgin Mobile UK lub o2 gdzie mam telefony bo już praktycznie anglika na słuchawce nie usłyszysz i czasami dzwonić trzeba kilka razy aby trafić na kogoś kogo jesteś wstanie zrozumieć 🤔