- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Wykupiłam pakiet internetowy 3Gb na 3 dni, dzisiaj przyszedł mi SMS że zostało mi jeszcze ok 996 MB i że skończy się dzisiaj o północy. Korzystałam krótka chwilę z niego dzisiaj i przyszedł mi SMS że nie mam środków na koncie, a miałam ponad 20 zł. Jestem w szoku ponieważ nie dostałam smsa z wiadomością że skończył mi się pakiet internetowy i przez to straciłam wszystko co miałam na koncie.. Co mam teraz zrobić? Da się jakoś odzyskać pieniądze?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Karo0897 na czat wyjaśń sprawę co do zużycia danych, może jakiś bug był, dlatego bez powiadomień, ale dodam na koniec, sms czy powiadomienia nie są gwarantowane, to użytkownik ma kontrolować zużycie danych mobilnych, inna sprawa to aplikacja na telefon, pokazuje czasem nieaktualne zużycie, na www Mój Orange jest wszystko aktualne, oczywiście jak przerwiesz sesję danych mobilnych, bo inaczej ostatniej sesji nie zobaczysz, więc wtedy też powiadomień vs sms brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie
@Karo0897 powiadomienia nie zawsze przychodzą, to ty musisz sprawdzać ile GB czy MB masz jeszcze dostępne, jeśli pakiet wyczerpałeś to potem transfer danych jest bardzo drogi, stąd czystka na koncie $, co możesz zrobić teraz, raczej już nic nie zrobisz, na przyszłość kontroluj zużycie danych mobilnych, sms z powiadomieniami czasem nie przychodzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie
@Karo0897 w tym przypadku możesz napisać reklamację z opisem tego problemu . operator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamację można na czacie złożyć lub pod 510 100 100 lub w salonie najbliższym Orange czy zwrócą tego nie wiem tak jak kolega @Anonim piszę ale zobaczysz jak dostaniesz odpowiedz na reklamację .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Karo0897 na czat wyjaśń sprawę co do zużycia danych, może jakiś bug był, dlatego bez powiadomień, ale dodam na koniec, sms czy powiadomienia nie są gwarantowane, to użytkownik ma kontrolować zużycie danych mobilnych, inna sprawa to aplikacja na telefon, pokazuje czasem nieaktualne zużycie, na www Mój Orange jest wszystko aktualne, oczywiście jak przerwiesz sesję danych mobilnych, bo inaczej ostatniej sesji nie zobaczysz, więc wtedy też powiadomień vs sms brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie
@Karo0897 tak jak kolega mówi może jakiś bug ale powiadomienia nie zawsze są i nie są gwarantowane u żadnego operatora ,na czacie porozmawiaj wyjaśnią ci wszytko 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś