- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada?!
Witam,nie moge wyłączyć usługi "Blokada sms specjalny" wykakuje kominikat na stronie "Akcja na usludze jest niemożliwa, ze względu na blokadę administracyjną połączeń wychodzących " jak sie ztym uporać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada?!
Być może to jakiś błąd systemowy - wyloguj się z MO i zaloguj ponownie, czasem to pomaga, jeśli jednak komunikat nadal będzie się pojawiał to tak jak sugeruje @Ron skontaktuj się z BOK. Pamiętaj o bezpłatnych połączeniach z BOK z aplikacji Mój Orange (aby skorzystać z bezpłatnych połączeń musisz zalogować się pełnymi danymi do aplikacji).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada?!
@paulina20278997, najlepiej jest to zrobić poprzez stronę Mój Orange w ustawieniach usługi i blokady, lub przez aplikację Mój Orange, korzystając z bezpłatnego połączenia z doradcą, lub też z tej aplikacji korzystając czata 🙂
@MrOrochimaru, mamy tutaj taką złotą zasadę, ze jeżeli któraś z odpowiedzi na Twoje pytanie, zasługuje na miano "Rozwiązania", zaznaczamy je, by użytkownicy z podobnym problemem mogli je szybciej znaleźć 😉
Pozdrawiam
Maciej