Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy w aktywacji e-sim


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18723
  • 53613
  • 734

Błędy w aktywacji e-sim

@ZoskaL jeżeli w salonie będą chcieli opłatę za wymianę karty SIM, po powołał się na rozmowę z konsultantem. Ewentualnie będzie trzeba złożyć reklamację o zwrot opłaty za wymianę. Mam nadzieję, że po wymianie w salonie będzie się dało bezproblemowo wymienić na eSIM.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 11
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Cześć @ZoskaL,

 

miałem identyczny problem jak Ty. Zorientowałem się właśnie 3 dni po przejściu do OFNK, że kompletnie nie działa mi 5G mimo 5G pass. Telefon to IP14 Pro i we Flexie wszystko działo. Na infolini polecono wymianę karty (miałem kartę jeszcze z njumobile, bo z nią przechodziłem do FLEX). I fala problemów z wymianą karty się zaczęła.

 

Wykonane próby:
1. Wymiana samodzielna na eSIM w Mój Orange (3 razy fiasko) 
2. Wymiana na eSIM w salonie też ten sam błąd im wyskoczył co mi. 

3. Wymiana na nowy fizyczna kartę SIM w salonie (system nie przepuszczał wymiany)

4. Wymiana samodzielna karty sim starter za 5zl na koncie doladowane 10zl (jakiś tam błąd z danymi)

Podsumowując 4 zlecenia , 2 reklamacje. Nieskończona liczba kontaktu z działem techniczym (niby jakieś poprawki w systemie moje konta zrobili), ale niestety nic nie pomogło 5G nie działo i karty SIM w ogóle nie mogłem wymienić. 

 

________________
* Wpis poddałem edycji – moderator Michał


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

No to mnie pocieszyłeś @majkel26 😫
U mnie na chwilę obecną sytuacją wygląda tak, że w zeszłym tygodniu byłam w salonie. Trafiłam na fantastyczną obsługę, która przez 40minut stawała na rzęsach żeby mi pomóc (łącznie z dzwonieniem na jakieś ichniejsze "numery alarmowe"). Stwierdzili, że pierwszy raz się spotykają z takim czymś. Niestety wtedy nic się nie dało zrobić, bo wisiało błędne zlecenie wymianę na esim. Poszło zgłoszenie, aktualnie mam dostępną opcję "wymień kartę" i prawdopodobnie jutro (po konsultacji telefonicznej z pracownikiem salonu) jadę ponownie spróbować wymienić na fizyczną u nich. Ale po Twojej sytuacji już chyba straciłam nadzieję.

 

________________
* Wpis poddałem edycji – moderator Michał


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 11
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Cześć @ZoskaL ,

i jak tam sprawa stoi? Udało się coś załatwić ? 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

W salonie nie przechodziła wymiana, ma być zgłoszony kolejny "incydent"...


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 11
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

To widzę, że sprawa się toczy jak u mnie. Tylko ja już straciłem cierpliwość 😄


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2115
  • 11893
  • 54

Błędy w aktywacji e-sim

Jedyne lekarstwo na ten problem, to przenieść numer do konkurencji i potem powrót 😎


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

@IreneuszCD i sądzę że w końcu na tym się skończy 😉