- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w aktywacji e-sim
@ZoskaL jeżeli w salonie będą chcieli opłatę za wymianę karty SIM, po powołał się na rozmowę z konsultantem. Ewentualnie będzie trzeba złożyć reklamację o zwrot opłaty za wymianę. Mam nadzieję, że po wymianie w salonie będzie się dało bezproblemowo wymienić na eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w aktywacji e-sim
Cześć @ZoskaL,
miałem identyczny problem jak Ty. Zorientowałem się właśnie 3 dni po przejściu do OFNK, że kompletnie nie działa mi 5G mimo 5G pass. Telefon to IP14 Pro i we Flexie wszystko działo. Na infolini polecono wymianę karty (miałem kartę jeszcze z njumobile, bo z nią przechodziłem do FLEX). I fala problemów z wymianą karty się zaczęła.
Wykonane próby:
1. Wymiana samodzielna na eSIM w Mój Orange (3 razy fiasko)
2. Wymiana na eSIM w salonie też ten sam błąd im wyskoczył co mi.
3. Wymiana na nowy fizyczna kartę SIM w salonie (system nie przepuszczał wymiany)
4. Wymiana samodzielna karty sim starter za 5zl na koncie doladowane 10zl (jakiś tam błąd z danymi)
Podsumowując 4 zlecenia , 2 reklamacje. Nieskończona liczba kontaktu z działem techniczym (niby jakieś poprawki w systemie moje konta zrobili), ale niestety nic nie pomogło 5G nie działo i karty SIM w ogóle nie mogłem wymienić.
________________
* Wpis poddałem edycji – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w aktywacji e-sim
No to mnie pocieszyłeś @majkel26 😫
U mnie na chwilę obecną sytuacją wygląda tak, że w zeszłym tygodniu byłam w salonie. Trafiłam na fantastyczną obsługę, która przez 40minut stawała na rzęsach żeby mi pomóc (łącznie z dzwonieniem na jakieś ichniejsze "numery alarmowe"). Stwierdzili, że pierwszy raz się spotykają z takim czymś. Niestety wtedy nic się nie dało zrobić, bo wisiało błędne zlecenie wymianę na esim. Poszło zgłoszenie, aktualnie mam dostępną opcję "wymień kartę" i prawdopodobnie jutro (po konsultacji telefonicznej z pracownikiem salonu) jadę ponownie spróbować wymienić na fizyczną u nich. Ale po Twojej sytuacji już chyba straciłam nadzieję.
________________
* Wpis poddałem edycji – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w aktywacji e-sim
Cześć @ZoskaL ,
i jak tam sprawa stoi? Udało się coś załatwić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w aktywacji e-sim
W salonie nie przechodziła wymiana, ma być zgłoszony kolejny "incydent"...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w aktywacji e-sim
To widzę, że sprawa się toczy jak u mnie. Tylko ja już straciłem cierpliwość 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy w aktywacji e-sim
Jedyne lekarstwo na ten problem, to przenieść numer do konkurencji i potem powrót 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »