- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja usługi - problem
Witam. Aktywowałem usługę "zawsze bez limitu" i pojawiły się problemy. Straciłem całe środki co miałem na koncie i transfer danych. Czy da się to jakoś odzyskać po anulowaniu usługi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja usługi - problem
Taryfa Zawsze bez limitu, zamienia każdą złotówkę na ilość dni do wykorzystania z usługami bez limitu + GB.
Pozostaje złożenie reklamacji, ale dużej szansy nie widzę. 😔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja usługi - problem
@xprzemoo przed włączeniem niektórych usług trzeba zwracać uwagę na możliwość wyłączenia niektórych pakietów, np: GB. W Twoim przypadku tak to się stało. Ilość zgromadzonych środków na koncie głównym zostało przeliczone na ilość dni Zawsze Bez Limitu, a zgromadzone GB zostały anulowane.
Czasami przy szybkiej reakcji i/lub trafieniu na kumatego konsultanta na infolinii, czacie uda się przywrócić poprzedni stan konta.