- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 1.0 na Funbox 2.0
Witam. Tak jak w temacie. Czy trudno to zrobić?
Głównie zależy mi dlatego że moja jakość linii wygląda w ten sposób: Status linii DSL
2.1 Stan połączenia DSL włączone
2.2 Tryb synchronizacji DSL Auto
2.3 Ostatnia synchronizacja DSL 29 czerwca 2018, 18:43
2.4 Czas połączenia DSL 0 d 01 g 23 m 46 s
Prędkość i margines szumu
2.5 Prędkość synchronizacji DSL w górę 1152 Kb/s
2.6 Prędkość synchronizacji DSL w dół 6141 Kb/s
2.7 Margines szumu w dół 6.3 dB
Jakość linii (błędy)
2.8 Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji) 5339
2.9 Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji) 359
Niestety ostatnio podpisałem umowę, a już raz dzwoniłem w tej sprawie jak nie było tak źle jak teraz.
Czy myślicie może że błedy są gdzie indziej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 1.0 na Funbox 2.0
Lepiej zgłoś się na światłowód http://oferty.orange.pl/internet/ lub poszukaj innej opcji jak Ci nie wystarcza (może BSA?).
Ew zostają zgłoszenia techniczne i reklamacje samego działania usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 1.0 na Funbox 2.0
O światłowodzie to nie mam co myśleć, bo do najbliższego miasta mam 20 km. Po prostu zastanawia mnie dlaczego aż tak źle działa to łącze. jednak 95% czasu to błędy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 1.0 na Funbox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 1.0 na Funbox 2.0
@Romc1jedynie trzeba zgłaszać do BOK przy takiej ilości błędów ES i SES w ciągu jeden godziny twoja obecna prędkość może mocno spaść.