- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, od jakiegoś czasu mam problem z połączeniem z automatyką domową. Jeszcze niedawno wszystko działało super i nagle przestało. Oczywiście przeczytałem forum, ale żadna z odpowiedzi nie działa.
Mam wykupioną usługę dynamicznego publicznego adresu IP (VPN w orange), podpięty Dyndns w noip.com. Usługa Dyndns działa prawidłowo. Mam prawidłowo skonfigurowany APN co potwierdziła pomoc techniczna w Orange. Mam też przekierowane porty do urządzenia od automatyki domowej i za żadne skarby nie chce to teraz działać. Próbowałem przywracać router do ustawień domyślnych (huawei b535), dodawałem/resetowałem kilkukrotnie APN, zmieniałem porty, kasowałem przekierowania i dodawałem ponownie, wyłączałem wszystkie zabezpieczenia na routerze ,nic nie pomaga, nie mogę się ponowienie podłączyć. Może ktoś mądrzejszy będzie w stanie pomóc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Edit: Zaczęło działać, samo. Nic nie zrobiłem.
Cert Orange stwierdził ,że nic nie jest blokowane.
Dziś przesiadłem się na router Huawei 5G CPE Pro 2 (H122-373) i cały czas nie mogę się połączyć zdalnie. Już brakuje mi pomysłów. Wrzucam screeny z konfiguracji routera, może coś mi umknęło.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik w pdf – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN przestał działać
@lucasss czy ustawienia APN były wykonywane standardowe, czy ustawione VPN według informacji zawartej w linku:
https://www.orange.pl/view/vpn
- Zaloguj się do panelu administracyjnego
- Wejdź w Ustawienia
- Utwórz nowy profil
- Wybierz Nazwa profilu: VPN
- Przejdź do Nazwa użytkownika: Pozostaw puste
- Utwórz hasło: Pozostaw puste
- W polu APNwpisz vpn i zapisz profil
- Wejdź w ustawienia połączeń
- Wybierz profil VPN jako domyślny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN przestał działać
Tak miałem ustawiony VPN, dla pewności skasowałem stary i ustawiłem jeszcze raz. Niestety bez rezultatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN przestał działać
@lucasss po ustawieniu VPN i wybraniu połączenia VPN masz dostęp do Internetu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN przestał działać
@lucasss w takim razie VPN działa prawidłowo. Teraz zostaje sprawdzenie czy możesz otworzyć stronę DynDNS.
Warto też sprawdzić, czy CyberTarcza nie blokuje Twoich połączeń.
Tu masz link z kontaktami do CERT Orange:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN przestał działać
Niestety nie mogę się połączyć przez DynDNS. Skontaktuje się z CERT Orange i wrócę z odpowiedzią. @ketrasaArtur Dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Edit: Zaczęło działać, samo. Nic nie zrobiłem.
Cert Orange stwierdził ,że nic nie jest blokowane.
Dziś przesiadłem się na router Huawei 5G CPE Pro 2 (H122-373) i cały czas nie mogę się połączyć zdalnie. Już brakuje mi pomysłów. Wrzucam screeny z konfiguracji routera, może coś mi umknęło.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik w pdf – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN przestał działać
@lucasss proponuję skontaktować się z Loxone. Być może potrzeba jakiś specyficznych ustawień lub być może oni cos zmienili po aktualizacjach. Powinni coś podpowiedzieć.