Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VOIP+router tp-link w funpacku


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

czy ten 'ata dovice jest konieczny ? bez tego zrobiłem wszytsko tak jak w instrucji  z linka ktory podałes i nic nie działa.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

VOIP+router tp-link w funpacku

Nie jest potrzebny.
Tylko jaki masz aparat telefoniczny? On ma w sobie bramkę voip?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

Telefon bezprzewodowy Gigaset A120. Jestem całkowicie zielony w te klocki. Przepraszam za tak tępego ucznia. 🙂


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

ten telefon chyba raczej nie ma tej bramki, nowego nie bede kupowac bo sie nie opłaca. jezeli nie da rady na tym sprzecie co jest to dam sobie spokój.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

VOIP+router tp-link w funpacku

Na tym sprzęcie co masz nie da opcji.
Livebox/Funbox ma w sobie bramkę voip i można podłączyć "zwykły" aparat.

A tak właściwie po co chcesz korzystać z tp-linka a nie z Liveboxa? Może tp-linka podłącz po kablu z Liveboxem. Trochę kabli/sprzętu i prądu ciągnie, ale jak masz jakąś potrzebę to da radę.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

Trochę obniża mi prędkość internetu ten livebox i traci łączność niekiedy. Ale dam sobie spokój z tp-linkiem. Zgłosze awarie i mniej zachodu. Ale dzięki za podpowiedź!

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

VOIP+router tp-link w funpacku

A łączysz się kablem czy przez wifi?

Bo na poziomie sprzętu nie wielka różnica, ew. nieco słabszy zasięg wifi, jeśli odległość sprzętu od routera jest spora lub są zakłócenia dla wifi.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku