Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VOIP+router tp-link w funpacku


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

Witam wszystkich, nie wiem czy zaczynam kojelny taki sam watek ale szukałem pól internetu i nic nie znalazłem na ten temat. Otóz chodzi o to ze jestem posiadaczem (''cudownego'' jak sie okazuje) funpacka. A ze predkosc internetu spadła  nabyłem nowy router TP-Link TD-W8960N. Popodłączałem wszytsko jak nalezy, kofiguracja przebiegla pomyslenie, łapie za słuchawke a tu cisza. telefon stacjonalny milczy. I dlatego przychodze do Was z moim pytaniem. Czy da sie jakoś to wyczarować żeby ominąć liveboxa w pakiecie Funpack i zamienić go na normalny router tp-linka??

20 ODPOW. 20
Anonim

Nie dotyczy

VOIP+router tp-link w funpacku

A filtr ADSL masz poprawnie podpięty??

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

pod samo gniazdo telefoniczne ? czy przy routerze ?

Anonim

Nie dotyczy

VOIP+router tp-link w funpacku

W filtr ADSL wpinasz kabel od telefonu. Nowe wtyczki które wpina się do gniazda telefonicznego zazwyczaj mają po dwa wyjścia. Najlepiej wszystko puścić oddzielnymi kablami.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

i myślisz ze to pomoże jeden filtr ? 

Anonim

Nie dotyczy

VOIP+router tp-link w funpacku

Myślę że tak. Nie dostałeś w zestawie z Neostrada takiego filtra?? W nowym routerze też powinien chyba taki być dorzucony. Daj znać czy pomogło. Pozdrawiam.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 0
  • 0

VOIP+router tp-link w funpacku

dostałem 2 filtry, ale do tej pory ich nie używalem. Jak wszystko było podączone do liveboxa to działalo ok na 100%. a w routerze z tp-linka to dostałe tylko spliter 

Anonim

Nie dotyczy

VOIP+router tp-link w funpacku

Sory, masz voipa a nie stacjonarny. Ze zmęczenia źle Ci podpowiadam. Przepraszam. Zastanowię się i postaram się wrócić z odpowiedzią. Wczytałem się w Twoje pytanie i ten "telefon stacjonarny" mnie zgubił. A masz przecież zaznaczone w tytule że jest to stacjonarny po łączu internetowym, a nie przysłowiowym "kablu". Pozdrawiam.
Anonim

Nie dotyczy

VOIP+router tp-link w funpacku


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

VOIP+router tp-link w funpacku

Tak, ale musisz ręcznie skonfigurować VOIPa i mieć bramkę VOIP (zwykły aparat odpada).
Masz wyciąg z umowy i login i hasło do VOIPa? Jeśli nie, najszybciej uzyskasz nowe na infolinii 510100100 (dział techniczny).

Potem na routerze warto ustawić priorytet QoS dla Voipa http://www.tp-link.com.pl/faq-535.html
i skonfigurować bramkę VOIP.