- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów / packet loss
W skrócie od 2 dni mam problemy z packet lossami dokładnie to kiedy odpale jaka kolwiek aplikacje to albo wyskakuj brak połaczenia a połącznie cały czas jest albo odpala sie 30min nawet google działa opornie. Przydała by mi się jakaś pomoc bo sprawdzałem nawet ping google w wierszu poleceń (CMD) to pokazywało mi packet loss 30%
Też udało mi sie zrobić speed test i no jest słabo.
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów / packet loss
@Damian41 Jaka to konkretnie usługa i jak to wygląda po kablu ethernet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów / packet loss
@Damian41 Nie oszczędzaj na informacji...jaki router, i jaka usługa. Jeśli ADSL, to zerknij na synchronizację modemu w zakładce ADSL i na błędy na łączu.
Zrób pomiar certyfikowany z UKE nie na przeglądarce, a na programie ze strony UKE PRO Speed Test - pomiary jakości usługi dostępu do Internetu
Im więcej powiesz, tym lepiej podpowiemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów / packet loss
@Damian41 z tego co tu piszesz nic nie wiadomo, zgłoś usterkę internetu i tyle, płacisz więc wymagaj, tu ci tego nie naprawimy, skoro nic konkretnego nie napisałeś, to nie doradzimy też.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów / packet loss
@Damian41napisał(-a)W skrócie
...
A mógłbyś też napisać nie w skrócie, tylko normalnie? Z tego co pokazałeś wynika, że chyba masz coś zepsute. Ale tyle chyba wiesz? Czy nie? Jeśli nie wiedziałeś że masz coś zepsute to teraz już wiesz - zgłoś to temu z kim zawarłeś umowę na świadczenie usługi która Ci nie działa, powinien to co jest zepsute naprawić.
Koniecznie nie omieszkaj, choćby i w skrócie, napisać jak już naprawią Ci to co było zepsute. Strasznie jestem ciekaw co było zepsute. To tak w skrócie, bo nie chcę Cię zanudzać.