- « Poprzedni
- Następny »
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
15-10-2017 17:56
To inna bajka - połączenie jest zestawiane ale nie działają konkretne usługi.
Na tych TP-Link'ach nie można nawiązać połączenia przez IPv6 po aktualizacji firmware.
15-10-2017 17:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
15-10-2017 18:11
ViPER napisał(-a):To inna bajka - połączenie jest zestawiane ale nie działają konkretne usługi.
Na tych TP-Link'ach nie można nawiązać połączenia przez IPv6 po aktualizacji firmware.
@ViPERAle jest napisane że na sofcie Orange działa a na TP-linka już nie
Orange
TP-link
15-10-2017 18:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
15-10-2017 18:41
No tak. Dlatego napisałem, że problem dotyczy zestawienia połączenia po aktualizacji firmware.
15-10-2017 18:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
[ Edytowane ]15-10-2017 21:15 — edytowano 15-10-2017 21:38
Do tego sprzętu powinien być taki firmware http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004813063,title,TPLINK-TDW8950N-aktualizacja-oprogramowania,... i tu nic nie trzeba kombinować.
15-10-2017 21:15 — edytowano 15-10-2017 21:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
15-10-2017 21:26
@Konto usunięteJak już podajesz linka to poprawnie http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004813063,title,TPLINK-TDW8950N-aktualizacja-oprogramowania-,article.html
A to pisze @ViPER to mi się coś nie chce wierzyć
15-10-2017 21:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
[ Edytowane ]15-10-2017 21:29 — edytowano 15-10-2017 21:45
Do tego sprzętu powinien być firmware od Orange takie jest moje zdanie.
15-10-2017 21:29 — edytowano 15-10-2017 21:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
15-10-2017 21:52
@Konto usunięteNie tylko twoje ale i moje nie wiem skąd bierze takie informacje @ViPER
15-10-2017 21:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
15-10-2017 22:00
@Konto usunięte, takie czyli jakie?
Autor wątku zaktualizował sobie soft i pojawił się problem, który jest opisywany w necie.
Informacje o tym, że autor wątku zaktualizował sobie soft mam od autora wątku.
Informacje o tym, że po aktualizacji softu występują problemy są opisane rónież w wątku oraz w necie (napisałem wyżej)
Mogę zgodzić się z tym, że soft na sprzęcie kupionym (brandowanym) od Orange powinien być od Orange aby zminimalizować problemy z usługą.
Nic nie poradzę na to, że można zaktualizować ten brandowany modem softem innym niż Orange.
Do czego w ogóle zmierzamy?
15-10-2017 22:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
16-11-2017 21:18
@Seekor
jeżeli uważasz, że któraś z odpowiedzi zasłużyła na wyróżnienie w tym temacie, to - śmiało! - możesz skorzystać z...
| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |
16-11-2017 21:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
styczeń
Witam.
To samo miałem ,router się sam zresetował i dokładnie jak opisałeś usunąłem z loginu /ipv6 i działa.
Dzięki 😉
styczeń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »
- « Poprzedni
- Następny »