Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Symbol w załączniku, co on oznacza? I co moge z tym zrobić? Prędkość pobierania w tym momencie jest makabryczna... oczywiście na WIFI, gdy korzystam z internetu w telefonie prędkość jest ok 😞


20117534_1150371338427961_2100301569_n.jpg
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

To oznacza, że trwa połączenie. A możesz odczytać smsy na routerze? nie wykorzystałeś limitu danych?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

To oznacza, że trwa połączenie. A możesz odczytać smsy na routerze? nie wykorzystałeś limitu danych?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Nie ma opcji że wykorzystałem limit 😞


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

To moje rady:
1) poczytaj smsy - tam mogą być ważne informacje
2) sprawdź na mój orange limit danych (może jest jakiś bug)
3) skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt i sprawdź czy nie masz lejka z innych powodów

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Dostałem niby wczesniej ze wykorzystałem limit łaczony, ale jak to mozliwe w 3 dni? :I


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Jeśli jesteś dobry w excelu, wyeksportuj sobie dane z mój orange, ważne by ustawić daty zgodnie z cyklem rozliczeniowym. Potem parę sum i analiz w excelu. Ew. skontaktuj się z BOK - tam doradca może zrobić to samo od zaplecza.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Wiec w jakiej sprawie mam sie kontaktowac? 😄 Mi powiedzieli ze z dzialem technicznym mam sie kontaktowac

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Tu masz czat http://orange.pl/kontakt , możesz zadzwonić z aplikacji mój Orange lub bezpośrednio na numer 510100100.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Czyli bez pomocy technicznej sami nic nie zdziałamy tak?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Symbol na modemie, prędkość makabrycznie spadła!

Wejdź na górze na mój Orange. Zaloguj się na internet mobilny. Potem zakładka - bieżące wykorzystanie. Dalej - pełen wykaz. I na dole będzie eksport do pliku. Potem możesz sobie to sam podsumować i pofiltrować. Ważne by datę wybrać zgodnie z okresem rozliczeniowym.