Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Spowolniony internet po wymianie urządzenia


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

Odkąd wymieniłem Liveboxa 2.0 na Funboxa 2.0 moja przepustowość łącza (10/1) spadła o połowę (5/1). Na Liveboxie nie przypominam sobie takich problemów. To raczej wada urządzenia czy wina operatora? Rozmawiałem z konsultantem i nie potrafił mi pomóc.

9 ODPOW. 9

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

Pokaż statystyki DSL z panelu routera.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

Bez tytułu.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

@AvichiVTrochę slaby magines szumu masz 5.8 a powinno być 6.0 i więcej i trochę masz błędów 

Anonim

Nie dotyczy

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

W teście do Ookli to ponad 6 Mb/s jest. Z tego, co widać, to większej prędkości raczej nie będzie. Błędów jest nie mało. Można było zapytać konsultanta, jakie jest tłumienie na linii. 

Anonim

Nie dotyczy

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

Ale i tak nie zostanie poprawiona prędkość mieści się od 1 do 10 Mb/s zgodnie z umowa.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

Tyle, że te gorsze wyniki odnotowałem dopiero po zmianie liveboxa na funboxa. Eh, szkoda, że w mojej wiosce Orange ma monopol na internet. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

To skorzystaj z BSA na łączach Orange.
Anonim

Nie dotyczy

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

Wioska czy nie wioska, jak się pogorszyły parametry linii, to żaden router nie pomoże. Na liveboxie to ile było synchronizacji? Byłoby, z czym porównać.      


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Spowolniony internet po wymianie urządzenia

@AvichiV a ja proponuję, abyś zgłosił uszkodzenie. Przejrzenie linii i poprawa styków czasem potrafi pomóc. Tym bardziej, że występują błędy.