- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mianowicie jako użytkownik internetu mobilnego orange, żeby nie zużyć w tydzień całego transferu próbuję zostawić pobieranie na godziny wieczorne, kiedy to transfer nie jest zużywany. Mam to w umowie.
"Próbuję" ponieważ za każdym razem gdy uruchamiam pobieranie, to rozłącza mi sieć. Jedynym wyjściem jest reset urządzenia, a jest to długie i irytujące, a przynosi skutek jedynie na jakąś minute, potem to samo.
Korzystam z alcatel one touch y901nb, więc każdy kto miał do czynienia z tym urządzeniem wie, że resetowanie go to nic przyjemnego, ale ja nie o tym.
Sytuacja wyżej wspomniana powtarza się za każdym razem i wygląda na celowe działanie.
A uważam tak ponieważ gdy pobieram po zakończeniu darmowych godzinek nic takiego się nie dzieje.
Czy ktoś potrafi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieję? Czy komuś innemu również się to zdarza?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Druga rzecz co doradzam do skierowania zapytania do BOK przez stronę zasięgu.
Co do zapisu w regulaminie, niestety nie podałeś daty podpisania aneksu/umowy czy nazwy promocji, więc podam regulamin do najnowszej - u Ciebie może być minimalnie inaczej, ale sens jest ten sam (właściwy można uzyskać na BOK). https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2003905/4103998035.pdf - obecnie to Rodział IV - Bezpieczeństwo, choć nie ma jasno to jest zapis np.Zastrzegamy sobie prawo do rozłączania połączenia internetowego
(rozłączenie serwisowe) wymagającego ponownej autoryzacji.
W starszych regulaminach bywał taki punkt:W przypadku świadczenia usług dostępu do Internetu, Operator stosuje procedury pomiaru ruchu w Mobilnej Sieci Orange i przeprowadza rekonfiguracje sieci telekomunikacyjnej w celu zapobieżenia przekroczeniu pojemności sieci. Ponadto w celu poprawy jakości usług transmisji danych i oszczędzania zasobów sieci telekomunikacyjnej Operator realizuje optymalizację protokołu http polegającą na redukcji ilości przesłanych danych dla stron www i video. W przypadku tymczasowych problemów technicznych w Mobilnej Sieci Orange, Operator ogranicza prędkość transmisji dla aplikacji, dla których wydłużenie czasu pobierania danych nie ma wpływu na jakość np. aplikacje peer-to-peer lub inne serwisy służące do wymiany plików, aktualizacje systemów operacyjnych takich jak Microsoft Windows, aktualizacje oprogramowania antywirusowego.
One i tak są ogólnikowe że może dziać się wszystko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu podczas pobierania po godz 12 (darmowe pobieranie)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu podczas pobierania po godz 12 (darmowe pobieranie)
Najczęściej korzystam z utorrenta. Jeśli to jest odpowiedź na Twoje pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu podczas pobierania po godz 12 (darmowe pobieranie)
Mogę zasugerować kontakt z BOK lub dokonania zgłoszenia przez stronę zasięgu http://orange.pl/zasieg ale nie wiem czy to coś da. Spróbować można.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu podczas pobierania po godz 12 (darmowe pobieranie)
Prawdę mówiąc pierwsze słyszę o czymś takim. Inne sieci też posiadają takie kruczki?
Ale to nadal nie tłumaczy, że dzieje się to w godzinach darmowych, a poza nimi - nie.
Gdzie mogę znaleźć wspomniany regulamin? Czy mogę to w jakiś sposób ominąć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Druga rzecz co doradzam do skierowania zapytania do BOK przez stronę zasięgu.
Co do zapisu w regulaminie, niestety nie podałeś daty podpisania aneksu/umowy czy nazwy promocji, więc podam regulamin do najnowszej - u Ciebie może być minimalnie inaczej, ale sens jest ten sam (właściwy można uzyskać na BOK). https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2003905/4103998035.pdf - obecnie to Rodział IV - Bezpieczeństwo, choć nie ma jasno to jest zapis np.Zastrzegamy sobie prawo do rozłączania połączenia internetowego
(rozłączenie serwisowe) wymagającego ponownej autoryzacji.
W starszych regulaminach bywał taki punkt:W przypadku świadczenia usług dostępu do Internetu, Operator stosuje procedury pomiaru ruchu w Mobilnej Sieci Orange i przeprowadza rekonfiguracje sieci telekomunikacyjnej w celu zapobieżenia przekroczeniu pojemności sieci. Ponadto w celu poprawy jakości usług transmisji danych i oszczędzania zasobów sieci telekomunikacyjnej Operator realizuje optymalizację protokołu http polegającą na redukcji ilości przesłanych danych dla stron www i video. W przypadku tymczasowych problemów technicznych w Mobilnej Sieci Orange, Operator ogranicza prędkość transmisji dla aplikacji, dla których wydłużenie czasu pobierania danych nie ma wpływu na jakość np. aplikacje peer-to-peer lub inne serwisy służące do wymiany plików, aktualizacje systemów operacyjnych takich jak Microsoft Windows, aktualizacje oprogramowania antywirusowego.
One i tak są ogólnikowe że może dziać się wszystko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu podczas pobierania po godz 12 (darmowe pobieranie)
Czyli jak zwykle...
Dziękuje za poświęcony czas i wyjaśnienie mi tych rzeczy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu podczas pobierania po godz 12 (darmowe pobieranie)
@bodyjones, stawiam bardziej na problem z routerem mobilnym w przypadku dużej ilości jednoczesnych połączeń. Nie wiem ile masz ich ustawionych, ale zmniejsz do np. 10-20 i zobacz jak będzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu podczas pobierania po godz 12 (darmowe pobieranie)
czy któraś z porad okazała się pomocna? Jeśli tak - to zachęcam do oznaczenia stosownego posta. Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.