Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Router TD-W8961N rozłącza internet


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 122
  • 0

Router TD-W8961N rozłącza internet

Chyba jest okej? Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale miałem to robić wilgotnym pędzelkiem? Ja się trochę bałem bo to jednak prąd i robiłem na sucho z pomocą odkurzacza

 

9EBF7655-07AF-4137-9DE8-B27A2A517CA8.jpeg

 

16ADFEB7-B987-44D5-9414-79DE097D09E1.jpeg

 

6AAC325C-D16F-4700-9765-93A59E53943C.jpeg

 

57EC1C65-640B-4846-A8E5-84EA3FF549DC.jpeg

 

68DB7D42-79FE-447B-B41B-3D4CB3D1EECE.jpeg

 

A2834080-C507-4C8F-A3CB-705067EBC3B9.jpeg

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13869
  • 57041
  • 684

Router TD-W8961N rozłącza internet

@Kamil1998 Zdecydowanie lepiej...;) To jeszcze ogarnij co jest za ścianą, skąd kabel przychodzi. Dalej jednak uważam, że zgłoszenie trzeba zrobić, jeśli dalej rozłącza transmisję


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 122
  • 0

Router TD-W8961N rozłącza internet

W sensie chodzi o zewnętrzną instalacje? Wszystko idzie od słupa przez dach w budynku obok i później przechodzi „w powietrzu” około 5m do mojego domu. W wakacje stawiali nam nowy słup telefoniczny, do którego podłączony mam internet. Pan, który montował słup uciął nasz kabel bo „nie miał nas na planach, że tu coś jest”, ale później podłączył nas do słupa No i to chyba tyle? Haha


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13869
  • 57041
  • 684

Router TD-W8961N rozłącza internet

@Kamil1998 I od razu pytam: ten kabel "słupowy" czarny żelowany, gdzieś się musi łączyć z tym wchodzącym do gniazda (instalacyjny, nieżelowany). Warto zerknąć czy i tam nie zamokło


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 122
  • 0

Router TD-W8961N rozłącza internet

Myślę, że to już bym zostawił dla techników z Orange w razie czego jakby dalej było coś nie tak, bo rozumiem, że jakby co to oni naprawiają takie usterki bez opłat z racji tego że jestem ich klientem? 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 122
  • 0

Router TD-W8961N rozłącza internet

A i jeszcze mam jedno pytanie czy to normalne, że na moim modemie ciągle migają jak szalone te zielone diody? Czasami się uspokajają jak nikt nie używa internetu, ale tak to ciągle mrugają. I ta końcówka, która zaznaczyłem na zdjęciu jest luźna można ją podnieść do góry (ale to chyba luźny element montażu) 

 

A77EBAD1-E244-477B-BA93-D4BE08AE8608.jpeg

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13869
  • 57041
  • 684

Router TD-W8961N rozłącza internet

@Kamil1998 Sprawdziłeś wszystko co może zweryfikować użytkownik. Reszta w rękach technika. Wizyta reklamacyjna jest bezpłatna jeśli problem jest po stronie operatora. U Ciebie prawdopodobnie jest...

Jest jakiś procent możliwości, że to modem się kończy, ale błędy liniowe świadczą o tym, że i z linią jest coś nie halo...

Diody migają w zależności od ruchu, więc i tak to trzeba zweryfikować.

Podłączone są tylko dwie środkowe blaszki. Dwie skrajne nie są podłączone


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 122
  • 0

Router TD-W8961N rozłącza internet

Okej, dziękuje bardzo za pomoc. Sam bym tego wszystkiego nie zrobił a tak wiem, że coś mam zrobione, sprawdzone i jest wszystko dobrze, poprawnie zrobione


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13869
  • 57041
  • 684

Router TD-W8961N rozłącza internet

@Kamil1998 Według mnie instalacja jest ok. Przynajmniej ta wewnętrzna. Tu bym jeszcze nad modemem się pochylił...ale ważna jest analiza wykonywana zdalnie podczas reklamacji. Ważne, abyś wyciągnął jak najwięcej informacji podczas czatowania. Modem nie jest flagowy (jak Funbox), ale z dystrybucji Orange (prawdopodobnie) i bez analizy łącza nie daj sobie wmówić, że to wyłącznie wina modemu bez testów monterskich


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 122
  • 0

Router TD-W8961N rozłącza internet

Modem był około 2 lata temu kupowany nowy z RTVEuroAGD bo poprzedni padł. Czyli jak będą mi mówić, że to wina modemu to mam im powiedzieć żeby zrobili analizę łącza i „testy monterskie”? Czy lepiej powiedzieć, że modem na pewno nie bo został zmieniony na nowy albo, że testowałem na innych i problem z gubieniem internetu dalej występuje? Ale to tak na zaś, bo mam nadzieje, że teraz wszystko będzie już dobrze jednak i obejdzie się bez techników haha