- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
21-04-2017
13:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2017
13:44
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
Witam, 3 dni temu zamówiłem internet nowy z nową kartą, Huawei B315, rozpakowalem podlaczylem podalem pin i do teraz jest brak usługi, kontaktowalem sie wczoraj z orange, podalem dane na kogo jest internet, ale nie wiem czemu rozmowa została przerwana i się nie dowiedzialem czy to wina Orange czy moja, może ktoś miał podobny problem?
Etykiety:
13 ODPOW. 13
21-04-2017
13:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2017
13:47
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
Nie zawsze karta sim jest aktywna od razu, aktywacja trwa do 7 dni o ile wyraziłeś zgodę na wcześniejsze uruchomienie usług.
Spróbuj co pewien czas wyłączyć i włączyć router.
Spróbuj co pewien czas wyłączyć i włączyć router.
21-04-2017
13:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2017
13:51
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
Nie można tego aktywować na żądanie klienta?
21-04-2017
13:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2017
13:55
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
Jeśli zamawiałeś przez internet lub telefon i masz kod aktywacyjny, możesz zrobić to tu
http://www.orange.pl/aktywacja
Jeśli nie masz kodu i zamawiałeś przez www, to możesz na powyższej stronie odzyskać kod.
Przy zamówieniu telefonicznym musiałbyś namiar na dokładnie tego samego sprzedawcę.
Ew. sugerowałbym kontakt z BOK przez infolinię - ale nie zawsze da się coś przyśpieszyć.
http://www.orange.pl/aktywacja
Jeśli nie masz kodu i zamawiałeś przez www, to możesz na powyższej stronie odzyskać kod.
Przy zamówieniu telefonicznym musiałbyś namiar na dokładnie tego samego sprzedawcę.
Ew. sugerowałbym kontakt z BOK przez infolinię - ale nie zawsze da się coś przyśpieszyć.
15-01-2018
22:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-01-2018
22:29
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
Witam.
W moim przypadku to już siódmy dzień i nadal brak usługi, wszystko wykonane zgodnie z instrukcją.
15-01-2018
22:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-01-2018
22:30
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
A próbowałeś włożyć kartę sim do telefonu?
15-01-2018
23:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-01-2018
23:06
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
Nie, jutro spróbuję
16-01-2018
21:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-01-2018
21:00
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
niestety, telefony które mam w domu, to na karty micro lub nano, a do routera wchodzi standard 😕
16-01-2018
21:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-01-2018
21:02
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
A próbowałeś wpisać pin na nowo? nie ma zasięgu? jakie lampki sie palą?
16-01-2018
21:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-01-2018
21:09
Router Huawei B315 BRAK USLUGI!
tak, kilkakrotnie.
Świeci zasilanie, wskaźnik trybu sieciowego na czerwono i wskaźnik wifi ciągle, wskaźnik siły sygnału nie świeci
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »