Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pytanie odnośnie routerów

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Pytanie odnośnie routerów

Witam,

 

Moja mama ma umowę na internet stacjonarny + TV. Była ona przedłużana stąd mam 2 routery. Jeden jest obecnie używany w domu. Obecnie mieszkam na stancji i tutaj są moje pytania:

 

1. Czy jest możliwość używania dwóch routerów jednocześnie w dwóch innych miejscach na tą samą umowę?
2. Jeśli tak to czy są z tym związane jakieś dodatkowe koszty?

Być może to pytanie jest głupie lecz nie znam się na takich sprawach, a sprzydałby mi się internet z Orange bo ten co mam na stancji z UPC jest okropny.

Pozdrawiam Dawid

PS: Moje routery to Funbox oraz Livebox 3.0

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Pytanie odnośnie routerów


 

 

1. Czy jest możliwość używania dwóch routerów jednocześnie w dwóch innych miejscach na tą samą umowę?
2. Jeśli tak to czy są z tym związane jakieś dodatkowe koszty?

 


@Artysta Nie ma takiej możliwość umowa, jest świadczona pod jednym adresem.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Pytanie odnośnie routerów

@Artysta Zastanawiam się jak doszło do tego że macie dwa urządzenia od Orange, bo z tego co się orientuję w przypadku wygaśnięcia/rozwiązania umowy routery podlegają zwrotowi. Orange stosuje też tzw. karę umowną za brak zwrotu urządzenia, czy też zwrot niekomplentego zestawu. Podobnie z dekoderami TV... na początek na Twoim miejscu wyjasniłbym z BOK jak to jest z rozliczeniem się urządzeń przypisanych do umowy.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

Pytanie odnośnie routerów