- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, posiadam Neostradę do 20 mb/s zmieniłem router na TP-Link TD-W8961N i nie mogę nawiązać połączenia mimo konfiguracji zgodnie z informacjami na stronie https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-wlasnego-routera-adsl-vdsl W czym może być problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ziutinho11 zawsze możesz wygenerować nowe hasło do usługi, bo login masz taki sam. W screenie jest uwaga o złym wpisie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z routerem tplink
@ziutinho11 sprawdź dokładnie login i hasło oraz poprawność wpisywanych znaków, małe i dużelitery. Czy na pewno masz aktualne hasło? To są częste problemy przy wpisaniu poprawnych danych.
Konfigurację zakładam, że ustawiłeś na IPv4.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ziutinho11 zawsze możesz wygenerować nowe hasło do usługi, bo login masz taki sam. W screenie jest uwaga o złym wpisie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z routerem tplink
Dzięki za odpowiedzi, wygenerowałem nowe hasło ale dalej nie może się połączyć. Na starym routerze z nowym hasłem poszło normalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z routerem tplink
@ziutinho11 przywróć na TP linku ustawienia fabryczne. Zrób upgrade softu że strony firmowej. Do prawidłowego działania potrzebne są login, hasło VPI/VCI 0/35, PPPoE , enkapsulacja VC Mix, AnnexA, autentykację PAP lub CHAP
ADSL2+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z routerem tplink
Jeszcze raz dzięki za pomoc, po resecie i zarobieniu upgrade dalej nie łączyło się. Zdecydowałem się na pomoc techniczną Orange, co prawda przekonać Maxa (sztuczna inteligencja) żeby połączył mnie z konsultantem było bardzo trudno 😁 dzięki fachowej pomocy specjalisty udało się połączyć. W załączeniu screen z ustawieniami. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za porady. Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś