- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem linii telefonicznej. FunBox 2.0
Witam mam pewien problem. W ciagu burzy spaliło mi router FunBox 2.0. Wymieniałem na nowy. Lecz nic to nie dało. Myślałem że muszą aktywować linie telefoniczną ale czekam już ponad dwie doby. Ponadto lampka "DSL" cały czas miga nieustannie czy ktoś wie czym tom może być spowodowane? Może to w ciągu burzy spaliło gniazdo telefoniczne? Pomocy musze szybsko skończyć projekt.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem linii telefonicznej. FunBox 2.0
A wprowadziles dane do Neostrady? Jeśli nie spróbuj zresetować router do ustawień fabrycznych. Jeśli po ok 10 min się nie ustawi, najprawdopodobniej też coś z linią jest nie tak i trzeba zgłosić usterkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem linii telefonicznej. FunBox 2.0
Nie da się gdyż mam "Brak połączenia linii"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem linii telefonicznej. FunBox 2.0
To zgłoś to na bok http://orange.pl/kontakt