Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

Witam. Otóż mam problem z  połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge. Z racji słabego syganłu w domu nastąpiła konieczność poszerzenia sygnału. Po skonfigurowaniu drugiego routera TP-Link w trubie Client Bridge internet działa, ale tylko przez pierwsze minuty. Po kilku minutach nie ma dostępu do internetu. Urządzenie nadal jest w połączeniu z drugim routerem, a sam drugi router w połączeniu z funboxem (ping pokazuje, że mam połączenie). Czy Funbox w jakiś sposób blokuje mój router?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

10 ODPOW. 10
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge


wozek napisał(-a):

Witam. Otóż mam problem z  połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge. Z racji słabego syganłu w domu nastąpiła konieczność poszerzenia sygnału. Po skonfigurowaniu drugiego routera TP-Link w trubie Client Bridge internet działa, ale tylko przez pierwsze minuty. Po kilku minutach nie ma dostępu do internetu. Urządzenie nadal jest w połączeniu z drugim routerem, a sam drugi router w połączeniu z funboxem (ping pokazuje, że mam połączenie). Czy Funbox w jakiś sposób blokuje mój router?


Jak jest połączony w trybie client bridge ?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge


vdsl2 napisał(-a):

wozek napisał(-a):

Witam. Otóż mam problem z  połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge. Z racji słabego syganłu w domu nastąpiła konieczność poszerzenia sygnału. Po skonfigurowaniu drugiego routera TP-Link w trubie Client Bridge internet działa, ale tylko przez pierwsze minuty. Po kilku minutach nie ma dostępu do internetu. Urządzenie nadal jest w połączeniu z drugim routerem, a sam drugi router w połączeniu z funboxem (ping pokazuje, że mam połączenie). Czy Funbox w jakiś sposób blokuje mój router?


Jak jest połączony w trybie client bridge ?


Adres IP przypisany statycznie na routerze TP-Link, bez konfliktu z Funboxem. dhcp wyłączone tak by funbox przyznawał - i przyznaje. Problem się pojawia po pewnym czasie gdy zawiesza neta.

 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

@wozekJaki to TP-link i jak masz połączony do wifi czy kablu ?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

TP-Link TP-WR1043ND v.1 - upgrade systemu na dd-wrt. Połączony na kablu z komputerem. Z połączony Funbox za pomocą wifi w opcji client bridge.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge


wozek napisał(-a):

TP-Link TP-WR1043ND v.1 - upgrade systemu na dd-wrt. Połączony na kablu z komputerem. Z połączony Funbox za pomocą wifi w opcji client bridge.


Dodam tylko, że wyciągniecie kabla LAN z TP-Linka i ponowne włożenie sprawia, że znów jest internet na jakiś czas(kilka minut). Nie Muszę nawet resetować do tego TP-Linka. Wystarczy ponowne połączenie z siecią.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge

Dzięki! Pomogła zmiana w Gatway. Domyślnie miałem wpisaną bramkę TP-Linka. Po wpisaniu funboxa wszystko śmiga