- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Otóż mam problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge. Z racji słabego syganłu w domu nastąpiła konieczność poszerzenia sygnału. Po skonfigurowaniu drugiego routera TP-Link w trubie Client Bridge internet działa, ale tylko przez pierwsze minuty. Po kilku minutach nie ma dostępu do internetu. Urządzenie nadal jest w połączeniu z drugim routerem, a sam drugi router w połączeniu z funboxem (ping pokazuje, że mam połączenie). Czy Funbox w jakiś sposób blokuje mój router?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
wozek napisał(-a):Witam. Otóż mam problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge. Z racji słabego syganłu w domu nastąpiła konieczność poszerzenia sygnału. Po skonfigurowaniu drugiego routera TP-Link w trubie Client Bridge internet działa, ale tylko przez pierwsze minuty. Po kilku minutach nie ma dostępu do internetu. Urządzenie nadal jest w połączeniu z drugim routerem, a sam drugi router w połączeniu z funboxem (ping pokazuje, że mam połączenie). Czy Funbox w jakiś sposób blokuje mój router?
Jak jest połączony w trybie client bridge ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
vdsl2 napisał(-a):
wozek napisał(-a):Witam. Otóż mam problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge. Z racji słabego syganłu w domu nastąpiła konieczność poszerzenia sygnału. Po skonfigurowaniu drugiego routera TP-Link w trubie Client Bridge internet działa, ale tylko przez pierwsze minuty. Po kilku minutach nie ma dostępu do internetu. Urządzenie nadal jest w połączeniu z drugim routerem, a sam drugi router w połączeniu z funboxem (ping pokazuje, że mam połączenie). Czy Funbox w jakiś sposób blokuje mój router?
Jak jest połączony w trybie client bridge ?
Adres IP przypisany statycznie na routerze TP-Link, bez konfliktu z Funboxem. dhcp wyłączone tak by funbox przyznawał - i przyznaje. Problem się pojawia po pewnym czasie gdy zawiesza neta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
@wozekJaki to TP-link i jak masz połączony do wifi czy kablu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
TP-Link TP-WR1043ND v.1 - upgrade systemu na dd-wrt. Połączony na kablu z komputerem. Z połączony Funbox za pomocą wifi w opcji client bridge.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
wozek napisał(-a):TP-Link TP-WR1043ND v.1 - upgrade systemu na dd-wrt. Połączony na kablu z komputerem. Z połączony Funbox za pomocą wifi w opcji client bridge.
Dodam tylko, że wyciągniecie kabla LAN z TP-Linka i ponowne włożenie sprawia, że znów jest internet na jakiś czas(kilka minut). Nie Muszę nawet resetować do tego TP-Linka. Wystarczy ponowne połączenie z siecią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
vdsl2 napisał(-a):Zobacz tutaj https://www.google.pl/search?ei=tDIZWv22EtDxkwX06L3wDg&q=tp+link+w+trybie+client+bridge+tp+wr1043nd+...
podłączałem po tym jak na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=SqmAjcAPBpA
Nie pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem FUNbox z AP TP-Link w trybie client bridge
Dzięki! Pomogła zmiana w Gatway. Domyślnie miałem wpisaną bramkę TP-Linka. Po wpisaniu funboxa wszystko śmiga
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »