- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem FunBox 2.0
Jak w temacie. Od ponad dwóch tygodni posiadam problem polegający na:
1. Rozłącza komputery/laptopy na połączeniu WiFi co jakiś czas (około co godzinę lub dwie)
2. Połączenie internetowe jest przerywane czyli tak. Komputer jest połączony z internetem ale jest napisane Brak internetu, a na routerze @ miga na czerwono
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem FunBox 2.0
Z Twojego postu wynika, że tracisz synchronizację. Zgłaszałeś to do techników Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem FunBox 2.0
@StachuSzweed Proponuję w pierwszej kolejności wejść 192.168.1.1 i sprawdzić parametry synchronizacji, poziom błędów.
Jeżeli będzie dużo błędów i niska prędkość synchronizacji to proponuję dzwonić po techników.
Zawsze możesz dodatkowo zresetować modem wciskając na kilka sekund spinacz w otwór obok gniazd sieciowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem FunBox 2.0
@Sebastian1 Nie zgłaszałem ze względu na to że liczę na szybsze rozwiązanie problemu, niż czekanie aż kogoś przyślą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem FunBox 2.0
@BORAX Proponuję w pierwszej kolejności wejść 192.168.1.1 i sprawdzić parametry synchronizacji, poziom błędów.
Synchronizacja ma informację podłączony.
W jaki sposób mam sprawdzić błędy?
Gdy jestem na stronie routera nie potrafię nigdzie takiego cuda znaleźć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem FunBox 2.0
@StachuSzweed 192.168.1.1 -> z prawej strony menu - wsparcie -> Informacje systemowe -> DSL.
Liczyć to można niestety tylko na siebie, jeżeli się nie zgłosi problemu. Moim zdaniem 90% usterek neostrady to kwestia indywidualna, ponieważ każdy ma własną linię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem FunBox 2.0
Wygląda to tak:
- liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)1
- Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)0
Jakiś pomysł?