18-09-2018
12:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-09-2018
12:58
Witam, mam problem z airboxem, ponieważ na stronie głównej (airbox. home) wyłączyłem sieć WiFi, a po ponownym włączeniu airboxa nie znajdowało mi sieci WiFi, nie działała również strona internetowa. Czy mógłbym coś robić by na nowo włączyć sieć?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
18-09-2018
13:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-09-2018
13:09
IMHO zostaje tylko reset Airboxa ( Przycisk Power i przycisk WPS przytrzymaj jednocześnie przez 10 sekund) a potem skonfigurować od nowa.
Tony.
2 ODPOW. 2
18-09-2018
13:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-09-2018
13:09
IMHO zostaje tylko reset Airboxa ( Przycisk Power i przycisk WPS przytrzymaj jednocześnie przez 10 sekund) a potem skonfigurować od nowa.
Tony.
18-09-2018
13:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś