- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z DNS FunBox 2.0
Witam,
Sprawa dotyczy FunBox 2.0.
Ostatnio skonfigurowałem w domu stacjonarny serwer plików. Ustawiłem poprawnie wszystkie porty, wybrałem domenę z NoIP, po czym dodałem ją jako dynamiczny DNS w funboxie. Wlaczylem rowniez DMZ, aby było go widać z poza sieci. Wszystko działa pięknie poza moją siecią domową, jednak wewnątrz, gdy próbuję połączyć się z serwerem używając adresu z NoIP (przykładowa domena - adres.bounceme.net), dostaję się na stronę konfiguracyjną funboxa. Próbowałem dodać tę domenę do DNS jednak funbox nie akceptuje domen z kropkami (jedyne co moge wpisac z adres.bounceme.net to 'adres'). Czy jest jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu? Dodam, iż jestem początkującym w tej dziedzinie, więc jakiekolwiek szczegółowe poradniki byłyby mile widziane 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z DNS FunBox 2.0
@kwojcikowski dyski sieciowe mają swoje menu konfiguracyjne do wyjścia na zewnątrz. Ja u Siebie też mam dysk sieciowy i nic nie kombinowałem z żadnymi portami na routerze. Ustawiłem tylko parametry dysku sieciowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z DNS FunBox 2.0
W zakładce DHCP nie ma wzmianki o DNS, a po wejściu w DNS są dwa adresy których nie mogę zmienić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z DNS FunBox 2.0
@ketrasaArtur Konfiguracja jest ok, problem polega na tym, ze nie moge sie dostac do serwera z sieci lokalnej uzywajac publicznej domeny (uzywajac adresu lokalnego wszystko dziala).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś