- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
witam,
od kilku dni nie działa mi usługa VPN dynamic. Wszystko działało prawidłowo i przestało działać. zrestartowałem wszystkie urządzenia sieciowe, ustawiłem od nowa modem i odtworzyłem wszystkie ustawienia serwera i dalej nic.
Jak sprawdzam skaner portów on-line to widać że moje porty są ciągle zamknięte pomimo tego że w ustawieniach są prawidłowo ustawione.
Co mogę jeszcze zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rzeczywiście był problem z ustawieniami apn, mianowicie apn wrócił na ustawienia standardowe. Ustawiłem ponownie na profil VPN i działa prawidłowo. Profil był oczywiście wcześniej ustawiony na VPN jako domyślny, ciekawe dlaczego się zmieniło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange VPN
Pokaz apn/punkt dostępu na routerze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rzeczywiście był problem z ustawieniami apn, mianowicie apn wrócił na ustawienia standardowe. Ustawiłem ponownie na profil VPN i działa prawidłowo. Profil był oczywiście wcześniej ustawiony na VPN jako domyślny, ciekawe dlaczego się zmieniło.