Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Opóźnienia w Orange TV

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

@BORAX  chyba zmęczony jestem... @Dawid_Paris  niech zgłoszenie zrobi, coś nie tak z usługą Orange TV ma.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 631
  • 2

Opóźnienia w Orange TV


@Anonimnapisał(-a)

@Dawid_Paris  przy takim necie co masz SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały, pozamiatane bo telewizja internetowa musi mieć stabilny i średnio szybki net, coś co max ci gwarantują, ty masz te minimum, stąd jest jak jest.


O czym do mnie piszecie...? Jaki SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały...?

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV


@Dawid_Parisnapisał(-a)

@Anonimnapisał(-a)

@Dawid_Paris  przy takim necie co masz SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały, pozamiatane bo telewizja internetowa musi mieć stabilny i średnio szybki net, coś co max ci gwarantują, ty masz te minimum, stąd jest jak jest.


O czym do mnie piszecie...? Jaki SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały...?


Post wylądował nie w tym temacie co trzeba, przepraszam za zamieszanie 😐


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 631
  • 2

Opóźnienia w Orange TV


@Anonimnapisał(-a)

@Dawid_Paris  niech zgłoszenie zrobi, coś nie tak z usługą Orange TV ma.


W pierwszym poście napisałem, że zgłaszałem kilkakrotnie. Wymieniałem dwa razy dekoder i raz modem. Kompletnie nic to nie dało. BOK twierdzi, że po ich stronie jest wszystko OK. 

Wczoraj rozmawiałem z technikiem, który twierdzi, że te dekodery mają taką zwłokę...Mnie takie zapewnienie n ie wystarcza.


 

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

@Dawid_Paris  może aktualizacja oprogramowania dekodera to naprawi, jest dział "Pomysły" na forum NO, wypada wypunktować problemy i potrzeby, kolejna aktualizacja to wtedy naprawi i będzie ok 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 631
  • 2

Opóźnienia w Orange TV

Szanowni użytkownicy Orange TV,

 

Zwracam się z prośbą do użytkowników zestawu FunBox 3.0 + Samsung ICU100 o informacje czy mają podobne do moich doświadczenia opisane przeze mnie w pierwszym poście.

 

Orange bez ustanku twierdzi, że po ich stronie jest bez zarzutu, a mnie irytacja nie opuszcza...

 

Będę zobowiązany za informacje.

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

@Dawid_Paris  tak dokładnie jaka zwłoka jest w przełączaniu kanałów, do 5 sekund jest możliwa zwłoka, ja na topowym dekoderze do 1 sekundy mam zwłokę, ale on lepiej niż 2x droższy od ICU 100, obstawiam że oprogramowanie niedopracowane jest, niestety to nie Samsunga, brand od Orange, stąd tyle uwag jest, odnośnie ICU100.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 631
  • 2

Opóźnienia w Orange TV


@Anonimnapisał(-a)

@Dawid_Paris  tak dokładnie jaka zwłoka jest w przełączaniu kanałów, do 5 sekund jest możliwa zwłoka, ja na topowym dekoderze do 1 sekundy mam zwłokę, ale on lepiej niż 2x droższy od ICU 100, obstawiam że oprogramowanie niedopracowane jest, niestety to nie Samsunga, brand od Orange, stąd tyle uwag jest, odnośnie ICU100.


A więc owa zwłoka nie występuję wyłącznie u mnie... A już zaczynałem zastanawiać się czy nie świruję Emotikon: Mrugający. Dziwni mnie, że nikt nie podnosił tego tematu. Pytałem w BOK oraz osobiście w salonie czy zgłaszane są lub były podobne zastrzeżenia i odpowiedź zawsze była przecząca.

 

Zdaję sobie sprawę, że oprogramowanie nie jest natywne i dlatego pisałem na NO Emotikon: Szczęśliwy.

 

Możesz napisać o jakiem dekoderze piszesz jako o topowym?

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

@Dawid_Paris  masz światłowód, więc szybkie łącze, FunBox 3.0 ci wymienili i ICU100, więc czego jeszcze oczekujesz, jakby to był problem ze sprzętem (jego usterką), to by ustąpił, czekaj na kolejną aktualizację ICU100, tyle ode mnie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 631
  • 2

Opóźnienia w Orange TV


@Anonimnapisał(-a)

@Dawid_Paris  masz światłowód, więc szybkie łącze, FunBox 3.0 ci wymienili i ICU100, więc czego jeszcze oczekujesz, jakby to był problem ze sprzętem (jego usterką), to by ustąpił, czekaj na kolejną aktualizację ICU100, tyle ode mnie.


Dziękuję za odpowiedź.