- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@BORAX chyba zmęczony jestem... @Dawid_Paris niech zgłoszenie zrobi, coś nie tak z usługą Orange TV ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Anonimnapisał(-a)@Dawid_Paris przy takim necie co masz SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały, pozamiatane bo telewizja internetowa musi mieć stabilny i średnio szybki net, coś co max ci gwarantują, ty masz te minimum, stąd jest jak jest.
O czym do mnie piszecie...? Jaki SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały...?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Dawid_Parisnapisał(-a)
@Anonimnapisał(-a)@Dawid_Paris przy takim necie co masz SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały, pozamiatane bo telewizja internetowa musi mieć stabilny i średnio szybki net, coś co max ci gwarantują, ty masz te minimum, stąd jest jak jest.
O czym do mnie piszecie...? Jaki SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały...?
Post wylądował nie w tym temacie co trzeba, przepraszam za zamieszanie 😐
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Anonimnapisał(-a)@Dawid_Paris niech zgłoszenie zrobi, coś nie tak z usługą Orange TV ma.
W pierwszym poście napisałem, że zgłaszałem kilkakrotnie. Wymieniałem dwa razy dekoder i raz modem. Kompletnie nic to nie dało. BOK twierdzi, że po ich stronie jest wszystko OK.
Wczoraj rozmawiałem z technikiem, który twierdzi, że te dekodery mają taką zwłokę...Mnie takie zapewnienie n ie wystarcza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Dawid_Paris może aktualizacja oprogramowania dekodera to naprawi, jest dział "Pomysły" na forum NO, wypada wypunktować problemy i potrzeby, kolejna aktualizacja to wtedy naprawi i będzie ok 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
Szanowni użytkownicy Orange TV,
Zwracam się z prośbą do użytkowników zestawu FunBox 3.0 + Samsung ICU100 o informacje czy mają podobne do moich doświadczenia opisane przeze mnie w pierwszym poście.
Orange bez ustanku twierdzi, że po ich stronie jest bez zarzutu, a mnie irytacja nie opuszcza...
Będę zobowiązany za informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Dawid_Paris tak dokładnie jaka zwłoka jest w przełączaniu kanałów, do 5 sekund jest możliwa zwłoka, ja na topowym dekoderze do 1 sekundy mam zwłokę, ale on lepiej niż 2x droższy od ICU 100, obstawiam że oprogramowanie niedopracowane jest, niestety to nie Samsunga, brand od Orange, stąd tyle uwag jest, odnośnie ICU100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Anonimnapisał(-a)@Dawid_Paris tak dokładnie jaka zwłoka jest w przełączaniu kanałów, do 5 sekund jest możliwa zwłoka, ja na topowym dekoderze do 1 sekundy mam zwłokę, ale on lepiej niż 2x droższy od ICU 100, obstawiam że oprogramowanie niedopracowane jest, niestety to nie Samsunga, brand od Orange, stąd tyle uwag jest, odnośnie ICU100.
A więc owa zwłoka nie występuję wyłącznie u mnie... A już zaczynałem zastanawiać się czy nie świruję . Dziwni mnie, że nikt nie podnosił tego tematu. Pytałem w BOK oraz osobiście w salonie czy zgłaszane są lub były podobne zastrzeżenia i odpowiedź zawsze była przecząca.
Zdaję sobie sprawę, że oprogramowanie nie jest natywne i dlatego pisałem na NO .
Możesz napisać o jakiem dekoderze piszesz jako o topowym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Dawid_Paris masz światłowód, więc szybkie łącze, FunBox 3.0 ci wymienili i ICU100, więc czego jeszcze oczekujesz, jakby to był problem ze sprzętem (jego usterką), to by ustąpił, czekaj na kolejną aktualizację ICU100, tyle ode mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opóźnienia w Orange TV
@Anonimnapisał(-a)@Dawid_Paris masz światłowód, więc szybkie łącze, FunBox 3.0 ci wymienili i ICU100, więc czego jeszcze oczekujesz, jakby to był problem ze sprzętem (jego usterką), to by ustąpił, czekaj na kolejną aktualizację ICU100, tyle ode mnie.
Dziękuję za odpowiedź.