- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
pokierowała mnie tutaj obsługa czatu Orange. Mam problem z dostępem do internetu na służbowych komputerach (na prywatnych urządzeniach wszystko działa prawidłowo). Wina leży prawdopodobnie po stronie ustawień routera (Huawei B525s-23a), bo gdy przełożyłam kartę sim do telefonu i zrobiłam hotspota, wszystko działało prawidłowo. Zresetowanie ustawień routera nie pomogło. Dział IT z mojej firmy podpowiada włączenie VPN passthrough L2TP.
Proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Panowie, Wasza pomoc była nieoceniona, za co niezmiernie dziękuję, ale chyba właśnie doszłam do rozwiązania problemu. Wystarczyło zmienić w ustawieniach routera tryb IP na IPv4 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
@agata_m czy służbowe karty SIM mają założony PIN?
Jeśli tak, to po włączeniu routera że służbową kartą SIM, należy zalogować się do routera przez aplikację lub stronę www i wpisać numer PIN.
Logowanie do routera przez www:
Wpisujesz adres IP routera w przeglądarkę, najczęściej jest to: 192.168.8.1, login: admin, hasło: admin. Dane logowania są na etykiecie routera.
Aplikację do logowania z Androida: AI LIFE lub Huawei HiLink.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
@ketrasaArtur Nie mam żadnej służbowej karty sim. Karta SIM która jest w routerze jest moja, prywatna, z której korzystam już ponad 2 lata. Służbowe są tylko laptopy, na których interenet z tego routera nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
@agata_mnapisał(-a)...na których interenet z tego routera nie działa.
Zdefiniuj "nie działa". Czy w ogóle nie ma dostępu do sieci czy jakaś wybrana usługa (np VPN) nie działa prawidłowo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
@Samotnick nie otwierają się strony internetowe w przeglądarce, ale np. na Teamsach mogę rozmawiać normalnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
@agata_mnapisał(-a)@Samotnick nie otwierają się strony internetowe w przeglądarce, ale np. na Teamsach mogę rozmawiać normalnie
Generalnie ktoś założył na komputerach jakieś ograniczenie. Wróżąc z fusów wiele nie pomożemy, ale najprościej pewnie byłoby przeinstalować system. IMHO ustawienia rutera niewiele tu mają do rzeczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
@j131 dlaczego w takim razie firmowe komputery działają zupełnie normalnie, jeśli robię hotspota z telefonu a) z kartą sim od innego dostawcy b) przekładając kartę sim orange z routera do telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
To tylko Bóg i admin który założył to ograniczenie może wiedzieć na pewno.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet na służbowych komputerach
Jeżeli dział IT radził sprawdzić ustawienia passthrough w routerze to możliwe, że korzystasz z jakiegoś typu VPNa (może właśnie L2TP) do dostępu do sieci. Strzelam, że nie może się ono połączyć z siecią firmową (przez B525) przez co nie masz dostępu do firmowego proxy przez który idzie ruch http. Sprawdź i napisz jakie masz ustawienia proxy w systemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Panowie, Wasza pomoc była nieoceniona, za co niezmiernie dziękuję, ale chyba właśnie doszłam do rozwiązania problemu. Wystarczyło zmienić w ustawieniach routera tryb IP na IPv4 😊